maandag 2 juli 2007

One down...lots to go

Mijn eerste werkdag zit erop. En het viel best mee.

Veel uitleg gekregen, zonder dat ik me overspoeld voelde en toch al het een en ander kunnen doen. Tot nu toe blijkt alles nog heel simpel. Geen moeilijke of ingewikkelde zaken, geen stressmomenten. Naar de post rijden om een aangetekende brief te verzenden, broodjes halen voor de lunch, wat kantoormateriaal bestellen, bedrijven ingeven in een systeem, de post openen en uitdelen of klasseren... tussendoor zelf mijn uurrooster opstellen...lol!
Ik heb beslsist om in de vakantie niet de woensdag maar de vrijdagnamiddag mijn halve dag te nemen en dat is allemaal geen probleem. Flexibel zijn ze wel.

Ik ben benieuwd wat ik nog allemaal zal moeten doen, één persoon waar ik vooral voor werk zal er pas volgende week zijn, dus die geeft dan pas zijn taken door.
Ik merk wel heel goed dat de functie tot nu toe nog niet bestond, ze zijn allemaal nog een beetje op zoek naar wat ze mij kunnen laten doen ;-)

Ondertussen heb ik een parkeerplaats in een zijstraat, dus zal mijn auto niet meer worden weggesleept. Maar nu moet ik echt wel een paraplu aanschaffen, want het is toch even stappen tot aan kantoor.

Op naar de tweede dag!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Tof dat het zo goed meegevallen is. Eerste dagen kunnen anders nogal hectisch zijn... Is zeker een groot voordeel dat je je job naar eigen goeddunken kan invullen. Variatie troef, lijkt me zo.
Amai, en die flexibiliteit ginder, dat zou een beetje mogen afwrijven op andere bedrijven. En de collega's? (even leuk als ikke :-)?)

Anoniem zei

Allez vooruit, ik ben blij in jouw plaats!
Het moet niet altijd slecht nieuws zijn, hé ?

Sandrissimo zei

Zit er een fantastische job uit, flexibel en alles regelen zoals je het zelf wilt, ideaal!

ilse zei

Ziet er inderdaad een ideale job uit. Heel veel succes ermee.

kastelke zei

Goed begonnen is half gewonnen!

En als die job voordien niet bestond, dan is het pas echt leuk, want dan kan niemand je gaan vergelijken met 'de vorige' én kan jij de dingen nog helemaal naar je hand zetten. 'k Heb zelf 3 keer zo'n job gehad, dingen van scratch opbouwen, en dat waren de leukste jobs die ik ooit gedaan heb!