zondag 1 juli 2007

's Morgens word ik wakker...

met nen houten kop... Dat komt ervan bij straatfeesten, we zijn pas rond half twee vannacht in ons bed geraakt en we zijn rond zes uur begonnen. Niet nodig om te zeggen dat het plezant was.

Al bij al valt diene houten kop nog mee. Mijn kinderen (die niets gedronken hebben!) zijn minder fit. Die liggen nog in de zetel voor tv, beetje bij beetje wakker te worden. Ondanks het feit dat ik er zo laat (of vroeg) in lag, was ik al om half zeven wakker. Ik vrees dat mijne klop later zal komen.

Na twee drukke dagen, laatste dag van't schooljaar, wassen en strijken tussen de voorbereidingen van het straatfeest in, prutsen aan de boiler wegens geen warm water en het uiteindelijke feest, staan hun valiezen klaar om voor twee weken naar Nieuwpoort te vertrekken. Hoe ik alles in mijn auto ga krijgen is een andere vraag, dat zal voor na mijn (koude) douche zijn.

Ik hoop dat ze op mijn nieuw werk goeie koffie hebben. 't Zal morgen van doen zijn ;-)

3 opmerkingen:

Sandrissimo zei

Veel succes op je werk!!

Anoniem zei

Gaan je kinderen op een soort kamp? Of met iemand anders naar zee? Want jij begint toch te werken. Ik denk dat ik iets gemist heb...

Veel succes en hopelijk kan je er fris aan beginnen.

Groetjes,

Sabine zei

@Hilde: de kinderen zijn inderdaad met mijn ouders 2 weken gaan kamperen aan zee.