dinsdag 31 juli 2007

Trezebees

Na een half uur met de kinderen in de auto, wist ik alweer alle nieuwtjes van de papa.

Over hoe hij een supergrote-platte-tv met geluid dat van-overal-ook-achter-u komt heeft, en een X-box met super-coole spelletjes en dan vooral hoe goed hij dat racen wel kan. Hij heeft ook een spiksplinternieuwe blauwe-nog-blinkende-want-hij-heeft-er-nog-maar-twee-keer-mee-gereden BMW moto (maar geen midlifecrisis....ABSOLUUUT niet! lol)

Maar ook over hoe ze niet over mij mogen spreken als super-veel-beter-dan-mij-lief erbij is, want dat is 'veel te moeilijk' voor haar.

Qué???

Ik wist al dat ze het 'zoooo lastig' had omdat ik altijd op de achtergrond (op g*verd*mme meer dan 1000km afstand!) aanwezig zou zijn. En de reden waarom hij alleen met mij praat aan de telefoon als hij op zijn werk is en niet van thuis uit, of waarom hij altijd vrij afstandelijk wil blijven, kon ik ook wel raden. Maar dat de kinderen zelfs gewoon niet over mij mogen spreken.... pffff.
Van iemand die de 30 voorbij is (toegegeven, nipt...maar gepasseerd is gepasseerd...) verwacht ik toch een beetje meer maturiteit. Veel zelfvertrouwen heeft dat meisken duidelijk niet.

Het is gewoon een flauwe trezebees.

Een heeeeeel flauwe trezebees.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja...het woord trezebees...ken ik niet...maar onvolwassen is het zeker. Ze wist duidelijk voordien wat voor pakketje ze had uitgekozen, met de nodige bagage er bij....en voor kinderen wel erg onnatuurlijk om niet over de mama te spreken die ze 50 weken per jaar zien...tov 2 weken...trezebees en papa....pffffff geeft onvolwassen gedrag van haar...maar ook van je ex aan...om hier zo in mee te gaan.

Anoniem zei

een super flauwe, onnozele, kinderachtige treezebees...dat is ze...

Anoniem zei

Let's roddel in den auto volgende week donderdag over de trezebees en haar kleuter.... we hebben twee uur en een maaltijd de tijd ..... komen we wel toe ????? :-)

Sandrissimo zei

Wat een trienemie zeg, denkt die nu echt dat ze een man, die al een keer vrouw en kinderen verlaten heeft, bij haar gaat kunnen houden met zo'n flauw gedoe? Meeste mannen zijn allergisch voor zulke dingen, of worden dat na een tijdje, als het nieuwe er af is...

kastelke zei

Sabine, zoals ik je al zei: jij bent héél erg aanwezig in Treezebees haar leven. Niet omdat je zo dichtbij woont, niet omdat ze de kinderen om de twee weken hebben, maar wel omdat een deel van zijn centjes naar jullie gaan. Dat wil zeggen: die paar honderd euro kan ZIJ niet uitgeven. Daar kan ZIJ geen huis mee afbetalen. LOL!
En ik denk dat die twee elkaar heel goed gevonden hebben. Maar ik zou ze het advies geven om vooral niet aan kindjes te beginnen, want het sprookje zou dan wel eens heel erg snel gedaan kunnen zijn. (maar ach, dat is onze zorg niet!)
Hebben de kinderen het leuk gevonden? Blijkbaar wel. En da's tenslotte het belangrijkste. En als ze wat ouder zijn, en wat rebelser worden (jaja, het kan nog erger hor), dan sneren ze dat wel eens naar Treezebees haar hoofd, dat jij wel hun BovensteBeste Mama bent, en dat zij zeker niet gaan doen alsof jij niet bestaat.

ilse zei

Tja, die bruist inderdaad niet van zelfvertrouwen.. Van onvolwassenheid gesproken.

Anoniem zei

BMW moto? Een super-veel-beter lief? Een flatscreen tv? Maakt dit hem echt veel gelukkiger? Die is idd duidelijk in zijn midlife crisis...

Als hij de kinderen verbiedt om over jou te spreken omwille van haar, dan is ze inderdaad erg onzeker! Of is de 'grote liefde' misschien al aan het bekoelen?

Groetjes,

Anoniem zei

Niet alleen een trezebees maar ook nog eens een trut! (oeps). En bovenop een trut die niet weet hoe ze met haar twee beentjes op de grond moet staan! Want je moet toch wel meer weten als je iets begint met een man mét kinderen. T'is niet dat dan ineens de mama van de kindjes verdwijnt hé...tsssss

Anoniem zei

Pfffff inderdaad flauw en vooral onvolwassen vind ik!

Anoniem zei

Hahahahahahahaha.
Herkenbaar!
'Flauwe trezebees' heette in mijn geval 'troela' en daar werd ik zo consequent in dat iedereen in mijn omgeving haar die benaming gaf totdat haar echte naam vergeten werd.