zondag 29 juli 2007

Private appointments

Vorige week op mijn werk moest ik een vergadering plannen. Dus de agenda's van iedereen die erbij moest zijn geopend, op zoek naar een gaatje in hun schema.

Bleek dat Grote Smurf zijn agenda vol staat met 'private appointments'. Om de andere dag wel één. Hij heeft de rode muts, dus mag in zijn outlook calendar plaatsen wat hij wil, maar moet dan toch niet raar opkijken als er geruchten de ronde gaan doen.

Want geef nu toe, een 'private appointment' die om 22h begint en eindigt om 8h de volgende dag (Ooooooh)... en niet één keer maar meerdere keren per maand (Oo-ooooohhh!)... en waarvan er dan nog een paar 'recurrent' zijn (OOOH!)...dat spreekt helemaal tot de verbeelding.

Afspraak in de slaapkliniek? Zijn was doen, want overdag geen tijd? Potloden slijpen? Fittnessen (kan op veel manieren...)? De krant lezen? Nachtelijke wandeltochten?

Als je maar met 2 vrouwen op kantoor zit, die egenlijk niks beters te doen hebben, is dit voer genoeg om een hele namiddag te vullen. Ik denk dat hij die dag heel veel keer de hik gehad heeft en dat zijn oren jeukten, want hij is over de tong gegaan...

en wij hebben goed gelachen.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ohhh, spannend allemaal. Hou ons op de hoogte hé
Groetjes,

Anoniem zei

Mhhhh als het een lekker ding is...toevallig een tafeltje voor 2 in een sterrenrestaurant boeken....en toevallig....moet jij dan ook net daar eten ...LOL.

Kinderen weer goed en vol verhalen thuisgekomen ????

Blue zei

Volg hem een keertje :-)

Sandrissimo zei

Daarom synchroniseer ik mijn PDA niet met mijn outlook op 't werk! Mensen zijn namelijk veel en veel te curieus!
;-)

Annelica zei

Ja hallo, daar word ik ook zoooo nieuwsgierig van! Als je meer details hebt, laat het ons weten :)

Sandrissimo zei

Hij doet het misschien express, om jullie aan het raden en het roddelen te zetten... ;-)