zaterdag 16 juni 2007

Voordelen

Vandaag vooral bezig geweest met de voorbereidingen voor het burenfeest van morgen.
Toen deze avond de mama van buurmeisje-dat-hier-bijna-woont haar dochter kwam halen, ging ik me net in de zetel zetten met een glas wijn. Heb er haar dan ook maar één gegeven.

Nadat we ongeveer een half uurtje aan het kletsen waren, rinkelde mijn gsm ergens in de achtergrond, maar ik was te tam om uit de zetel te komen en hem te gaan halen. Toen de mama nog een half uur later vertrokken was, toch een keer gaan kijken wie me gebeld had.

Bleek dat het de papa van buurmeisje-dat-hier-bijna-woont was. Omdat hij 'zijn echtgenote al bijna een uur kwijt was en dat als ik ze wist zijn, ik ze maar met de expresspost naar huis moest sturen.'

Ik heb mijn glas wijn bijgevuld, de tv aangezet, van kanaal naar kanaal gezapt en bij mezelf gedacht dat single zijn toch ook zo zijn voordelen heeft.

Geen opmerkingen: