vrijdag 8 juni 2007

Attent

Ik was in mijn outlook-calendar de vakantieregelingen van de kinderen aan het ingeven, (superhandig, want dan wordt dat overgezet op mijn PDA) toen ik op 21 juli kwam.

Hij is zo attent geweest om daar hun 'Mojito Day' en op 25 juli hun 'Anniversary' in te zetten. Als 'recurring event' dan nog. Wel met tussen haakjes 'Shanghai' de stad waar ze (niet) wonen, zodat er zeker geen misverstanden zouden kunnen ontstaan omtrent voor wie dit van toepassing is.

Het hele jaar door staat er niksmendalle van afspraken of verjaardagen of weet-ik-veel-wat-hij-moet onthouden in. Hij gebruikte die kalender begot nooit. Dacht hij dat ik zou vergeten wanneer ik zijn fijne nieuws gekregen heb, wou hij nog een beetje zout in de wonde strooien door te laten weten dat hij die dag zou feesten, of wil hij dat ik hem help om het zich te herinneren ? (Hij is nogal 'vergeetachtig' in dt soort zaken.)

Zal hem die dag een kaartje sturen. Daar zal hij zeker blij mee zijn.

Oh, heb ondertussen nog in november de verjaardag van super-veel-beter-dan-mij-lief gevonden ook. Zou ze bloemen verwachten??

5 opmerkingen:

Sandrissimo zei

Niet aantrekken! Dat is natuurlijk gemakkelijk gezegd... Maar als ze dan hun anniversary hebben, hoe lang is dat spelleke dan al bezig?

ilse zei

Natuurlijk verwacht ze bloemen. Gebruik die van je dochter haar verjaardag maar.;

Sabine zei

@Sandrissimo: zal deze zomer 1 jaar geleden zijn, dus de eerste keer dat ze kunnen 'vieren'. Hij heeft dit er wel al voor oktober in gezet...
@Ilse: LOLOLOL!

Anoniem zei

ge meent het dat jij zijn kalender kan lezen? Hoe kan dat??

Sabine zei

@Yvonne: dat is niet zijn kalender, dat is de mijne, op mijne pc. Hij heeft die dingen er nog voor de verhuis opgezet. God weet waarom, vermits hij die kalender vroeger nooit gebruikte.