donderdag 24 mei 2007

Wit of rood?

Ik heb een regelrechte 'snotvalling'.

Mijn ogen tranen, ik moet continu snuiten en hoesten. Afgaand op de reacties die ik van mensen aan de telefoon krijg, klinkt mijn stem ook niet echt gezond.

Maar wat mij het ergste stoort, is dat van al dat snuiten, mijn neus helemaal rood ziet. Rudolph zou beschaamd weglopen als hij mij ziet.

Ik heb hier een eigen 'Tante Kaat'-remedie voor: Penaten créme. Eigenlijk bedoeld voor rode-babybilletjes, maar ook zeer doeltreffend voor rode neuzen

Alleen moet ik nu kiezen of ik met een rode of witte neus de dag doorstap...

5 opmerkingen:

Anoniem zei

NIet dat je er nu vet mee bent, maar 'k ga 't toch zeggen.
Ik heb geen aandelen in de firma in kwestie, maar Kleenex Balsam VANAF HET BEGIN van de snotvalling gebruiken helpt écht! Om te remediëren zal het niet werken, maar remember om enkele doosjes in te slaan voor de volgende virale aanval... (Nota: die zakdoeken dienen dan weliswaar niet om brillen mee af te vegen of zo - door de strepen dat dat geeft op glas zal je nog minder zien vrees ik...)

Anoniem zei

ga maar voor de witte ... anders denkt men nog dat je stiekem aan de wodka zit !!!!

ilse zei

Pff ook hier is het snot heel goedkoop momenteel. Ik doe niets anders dan met zakdoekjes achter de kinderen aanlopen. Jongens van vijf en drie laten het blijkbaar nog graag gewoon aflopen. Tja, zo zal je neus natuurlijk niet geïrriteerd geraken. Dus raad voor volgende keer : laat het gewoon lopen..

Sandrissimo zei

Mijn bomma noemt dat nog altijd penateur... :-)

Ik dacht ook direct aan die Kleenex Balsam, schitterend spul is dat!

Anoniem zei

beterschap.