vrijdag 11 mei 2007

Too much information

Deze voormiddag in de Colruyt:

Twee madammen die met hun karren naast elkaar stonden, waren hun gekochte spullen aan het vergelijken.

"Ja, en die wafels hemmik ook gepakt, daar kunde dan wel nen dag nie van k*kken, maar tan eet ik dit of neem ik laxatieding en tan komt dat'er azo weer uit. En veur ne keer dat'er bezoek komt, geeft ta nie."

Aan de vrouw met de slechte permanent:
Ik was die vrouw met overvolle kar die u héél kwaad aankeek, vermits u de doorgang compleet versperde.
En neen, ik vond uw informatie over de wafels niet interessant. Ik heb mijn pak teruggelegd, want had daar om compleet onverklaarbare reden, plots geen zin meer in...

5 opmerkingen:

Sandrissimo zei

Wat merk was die, die wafels? Zien dat ik die niet meer koop!

Anoniem zei

Ja, dat merk wil ik ook kennen, en ook of het hier te krijgen is. Kijk, als mijn jongens dan een of andere buikvirus hebben en toch zin hebben in een snack, kan ik altijd naar die wafels grijpen...

Niet te begrijpen dat mensen zoveel informatie weggeven aan een kassa terwijl jan en alleman hen kan horen...

Groetjes,

kastelke zei

ROFL!

Maar Sabine, dat is juist heel erg nuttige info! Ik zou je ex bijvoorbeeld zo'n wafels presenteren. Of je huisbazen.
(of zoals Hilde zegt: je eigen kinderen in geval van buikproblemen)
:-)

Anoniem zei

Oef, dat is echt te veel info. Ik heb zo'n nederlandse collega die alleen maar over de poepbroeken van haar kind kan praten...sommige details hoef ik niet te horen.
Heel veel plezier, succes, en sterkte(met de ex) morgen. Maak er een mooie dag van, maar aan het menu en je kookkunsten te lezen, gaat dat zeker lukken !!!
Geniet ervan !!

Anoniem zei

to much information indeed. LOL!