maandag 14 mei 2007

weekend

Het weekend was enorm druk en is voorbij gevlogen.

Zaterdag samen met mijn 'persoonlijk cateringbedrijf', aka mijn zus en mama in de keuken gestaan en rond 16h was eigenlijk alles klaar. Dan nog andere dingen voorbereid en 's avonds naar de dansshow gaan kijken.
Die heeft meer dan twee uur geduurd, maar was wel goed. De kinderen hebben er in elk geval van genoten, zelfs Hij zei dat ze het goed gedaan hadden. Ik had hem toch maar niet achter de pilaar laten zetten ;-)

Hij is in de kerk bij mij en Oudste komen zitten, heeft zich redelijk gedragen en is mee gekomen om een glas te drinken. Mijn buren zijn ook komen aperitieven. De buurvrouw vroeg me of Hij dan toch naar de kerk gekomen was, niet wetend dat Hij de man was die naast haar stond. Zijn lachje was maar groen. lol.
Na het aperitief is Hij vertrokken, ondanks het feit dat zowel ik als mijn ouders gezegd hadden dat hij welkom was en kon blijven eten. Ik ben wel goed, maar niet zo heilig en was uiteindelijk wel opgelucht dat Hij weg was.

Hij had ook nog 'cadeautjes' mee voor de kinderen. Een mp3 speler voor Oudste en een Playstation met een Shrek spelletje en dansmat voor Jongste. Qua typische gescheiden-vader-cadeaus kan dit tellen. De kinderen zijn content. Ze weten heel goed dat ze dit van mij niet krijgen, wegens te duur, maar als hij zijn geld daaraan wil geven, doet hij maar.

Het eten was lekker (zeiden ze toch), mijn moeder en zus zijn een super-deluxe cateringteam. Eens de gasten er waren, stond ik nog maar weinig in de keuken en hebben zij het daar overgenomen.
Alles is nu alweer opgeruimd, maar ik ben heel moe. Vandaag dus niet veel gedaan.

En nu ga ik met mijn dochters op de dansmat springen. Ze zullen hun 'oude moeder' eens tonen hoe dat moet. ;-)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Heb je geen fotootjes getrokken van je lekkere hapjes, cadeautjes en kids? Van Hem hoeven we er geen... ;-)

Wel, nog een keertje hoedje af dat je dat allemaal zelf hebt gedaan. Ik doe het je alvast niet na...

Groetjes,

Anoniem zei

Wauw Sabine, echt heel erg knap dat je alles zelf georganiseerd hebt, tot de hapjes aan toe. Ben blij dat het allemaal wel ok gekomen is met "hem". En ik haak bij Hilde aan...foto's van al die zalige hapjes ?? en van het feest en de kids ???

Anoniem zei

Ook ik wil foto's zien....
En een extra applausje voor mama, zus en oma die toch maar mooi alles geregeld en verzorgd hebben. Chappeau!

@nn zei

En nog eens proficiat aan het kommuniekantje he!