zaterdag 5 mei 2007

Moderne tijden

Ik wachtte al een tijdje tot de nieuwe data van de fotografiecursus die ik wil volgen op de site zouden komen, tot gisteren...tatatadaaaaa...ze zijn er.

Ik heb dan onmiddellijk een mailtje gestuurd met de vraag hoe ik mij het vlugste kan inschrijven. Antwoord: 'Het secretariaat is dan en dan bereikbaar.'
Euh... ja-haaaa, maar inschrijven??
Dan maar de telefoon genomen en daarnet gebeld. 'Ik zou mij willen inschrijven voor die cursus op die dag?' 'Ja, wij zijn hier van maandag tot vrijdag van 17.30 tot 21h en op zaterdag van 9 tot 12h, dan kan u komen. We moeten uw naam, adres en rijksregisternummer hebben.'
Ah. Mmmmhpppffff.

Dus moet ik ofwel een babysit regelen, of de kinderen meenemen, want ik moet persoonlijk tot ginder rijden om die gegevens op te schrijven. Kan niet per mail, niet per telefoon, niet met een formulier, nikske faxen...

Maar een beetje modern zijn ze wel, want ik kan met bancontact betalen! ;-)

1 opmerking:

Anoniem zei

waaron een RG nummer?