zondag 6 mei 2007

Leeg

Daarnet een tweede poging gedaan om deftige communiefoto's van Jongste te maken.
Zucht.

Ik denk dat ik honderduizend keer 'Kijk naar mij!!!!' geroepen heb, maar het heeft niet geholpen. Madam keek naar een hond, een blaadje dat van een boom viel, het gras, een steentje...zolang het maar niet naar de lens was. En als ze dan wel eens keek, was dat met een compleet uitdrukkingsloos en 'leeg' gezicht. Probleem is, dat nét dat gezicht van Jongste zo mooi is. (Yup, eigenlof stinkt, maar hier geldt eigen kind schoon kind...)

Nu zit ik met een hele rits foto's waarop ze ofwel niet kijkt, ofwel met een Diva-blik van 'is dat hier bijna gedaan want ik heb wel belangrijkere dingen te doen', ofwel alsof ze een heel pak valium binnen heeft. En daar geef ik haar nooit meer van dan een stuk of 5.... Echt waar!

Soit. Ik zit van frustratie aan de wijn en zal het met deze foto's moeten doen. Als mijn keuze niet 'je-dat' is, ligt het aan de wijn en ABSOLUUT niet aan mij.

Hik.

3 opmerkingen:

ilse zei

En al zat ondertussen? Wat was er mis met die foto die je al gepubliceerd hebt, ik vond die geweldig.
Misschien volgende keer toch die zesde valium proberen. Bij die van mij helpt die zesde wel, allee toch voor 10 minuten.

Sabine zei

@Ilse: Nee, nog niet. Ben moeten stoppen met drinken, want ik moest mijn oogappeltjes nog naar de KSJ brengen. Maar nu zitten ze in bed en de wijn staat er nog...
Die eerste foto heb ik voor de uitnodiging gebruikt.

Oh... en had ik dat van die zesde valium maar wat vroeger geweten, 10 minuten is toch al iets..... lol.

Anoniem zei

Je kan de foto's altijd bewerken en een lach op haar gezicht toveren ;-)

De wijn is ondertussen toch uitgeraakt, veronderstel ik?

Groetjes,