woensdag 18 april 2007

Mysterie

Hij en super-veel-beter-dan-mij-lief hebben nu ook internet thuis. En een webcam... dus gaat hij de kinderen nu 'nog meer' kunnen spreken.

Zondag heeft hij in de namiddag een sms gestuurd en gebeld op mijn gsm. Maar omdat wij in de tuin bij mijn ouders zaten, had ik dat niet gehoord.
Toen we op weg waren naar huis, belde hij al weer. Mijn gsm zat in mijn handtas die op de grond naast mij lag en waar ik op de autostrade echt niet achter ga vissen. Thuisgekomen zag ik dat hij ook al twee keer naar het thuisnummer gebeld had.

Ik had de auto nog maar net uigeladen, de kinderen in bed gestopt en hij was daar alweer... Ik ben dan maar braaf geweest en heb ze nog even terug laten opstaan. Na een kwartiertje heb ik toch geroepen dat ze moesten gaan slapen.

Zo veel keer bellen, vooral vermits hij tot nu toe in het weekend nooit tijd had (en dan zie ik nog niet de keren dat hij hier thuis gebeld heeft, zonder een bericht achter te laten), vond ik toch maar raar.

Tot deze morgen.

De kinderen vertelden dat hij de kat van super-veel-beter-dan-mij-lief had laten zien en toen ik vroeg of ze ook met haar gesproken hadden, bleek dat ze voor haar werk naar het buitenland was.
Geen wonder dat hij zoveel tijd had.

Meneer zat 'zielig' alleen, niemand om hem gezelschap te houden en niks beters te doen dan zijn ex te 'stalken' om ook een keer met de kinderen te kunnen spreken.
Ocharme, hoe triest.

lol

6 opmerkingen:

Anoniem zei

You have a mean streak woman. I like it.....

Anoniem zei

haaa! hij verveelt zich! [ziet in gedachten voor zich hoe hij zijn hele adresboekje afbelt in de hoop dat iemand gezellig doet]

Anoniem zei

Hey Sabine,

Ik begrijp je reactie, maar toch moet je blij zijn dat hij het doet... Het contact met hen gebeurt hierdoor misschien wat vaker, ook als zij er is... En uiteindelijk wil je dat zelf toch ook?

Groetjes,

Hilde
www.hilde.verenigdestaten.info

Sabine zei

@nrrdgrrl: LOL!

@Hilde: dat ben ik ook wel, anders had ik de kinderen niet uit hun bed gehaald. Ik ben alleen ook héél erg sceptisch...eerst zien en dan geloven is bij hem erg van toepassing.

Anoniem zei

Ach de stakker. Een voordeeltje dat je kids er wel van profiteren dat hij zo alleentjes is.

Anoniem zei

Hmmm zo herkenbaar.. mannen kunnen gewoon niet tegen alleen zijn. Vandaar dat de meeste ook al een super veel beter dan mij lief in de wacht hebben staan...als ze de huidige lief, het slechte nieuws vertellen. Ennneeuuhh nee, ik geloof ook nog steeds dat er andere mannen zijn...maar deze Ezel heeft zich ondertussen toch ook al 2x gestoot.
Sabine, ben trots op je dat je je kinderen uit bed gehaald hebt, en ze de tijd gegeven hebt met hun papa ...maar zoals je tegen Hilde zeg....eerst zien en dan geloven...dat gevoel herken ik ;). Dus we wachten vol spanning af..hoe zich dat de komende weken gaat ontwikkelen ;)..Sterkte !!!