zondag 1 april 2007

Appel

Een paar weken geleden kocht ik 'Zoo Tycoon' voor de kinderen. Mijn oudste had dit bij een vriendinnetje gespeeld en wou het ook graag. Ik heb bewust de voor Engelse versie gekozen, kwestie dat ze de taal niet helemaal vergeten. Het leuke is dat ze het kunnen spelen zonder te moeten letten op geld, waardoor ze gewoon de hele zoo vol kunnen bouwen.

Maar het resultaat is dat ze de godganse dag aan de pc zouden zitten. Ik krijg gewoon de kans niet meer... Ook de Barbie, Ketnet en Studio 100 websites zijn hier heel populair.
Ik heb ze er nu afgesleurd en stuur ze naar de KSJ. Een uur of 3 buiten lopen zal hen geen kwaad doen (en dan kan ik de pc inpalmen ;-)!)

Dit geeft me wel een heel erge déjà vu... dat van die appel en die boom is hier ongelofelijk van toepassing.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

O zo herkenbaar. Hier idem dito met Sims and Rollercoaster tycoon.
Had ik tot voor kort een tweede computer, nu moeten wij ook delen.

Anoniem zei

Voor het moment heb ik de kinderen nog niet veel toegelaten op de computer... Ralph speelt af en toe computerspelletjes bij zijn vriendjes ;-) maar als het weer goed is, vind je hem altijd buiten...

Groetjes,

Hilde
www.hilde.verenigdestaten.info

Christine Duts zei

Hey Sabine,

sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen; ik heb veel moeten reizen en heb het daarna ook een beetje moeilijk gehad.
Ik denk dat ik je mail adres ook niet meer heb, allez, ik ben toch niet zeker of ik het nog heb. Ik zal eens goed zoeken en dan zal ik je deze week nog schrijven, ok.
Groetjes,
Christiane

ilse zei

Oef. ik ben wel blij dat die twee van mij er nog niet zo mee bezig zijn. Ik vrees de dag dat we een timer gaan moeten zetten en een beurtrol moeten beginnen.
Laat ze maar veel activiteiten doen zodat jij veel kan bloggen.
Groetjes