vrijdag 30 maart 2007

Kaartjes

En wat heb ik vandaag gedaan?? Op de pc zitten prutsen om uitnodigingen voor de communie te maken. Ik heb veel bijgeleerd en ben weer tot de vaststelling gekomen dat ik 'hem' daar niet bij nodig heb.

Ik heb deze foto gebruikt om de uitnodigingen te maken, maar kan het kaartje zelf niet op de blog zetten, omdat dit een word-bestand is. Misschien is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dit naar een j-peg of ander bestand omzet om het zo wel op de blog te krijgen??

Alleen zo jammer dat er ondertussen niemand de strijk gedaan heeft en het huis ook weer niet gekuist is....

5 opmerkingen:

ilse zei

Ik wou dat ik zelfs maar wist waar je het over hebt. Ik vrees dus dat ik je niet te hulp kan snellen.

kastelke zei

Ook aan mij tref je een absolute leek. Verder dan foto's op mijn blog waag ik me niet. Heb het geduld ook niet om dat uit te zoeken.
Hele mooie foto van je dochter!

Cindy zei

eens proberen om je word bestand op te slaan als .tif?
Of inscannen of zoiets?
Ik weet er ook niet veel van zè...
Mooie foto inderdaad!

Anoniem zei

Hey Sabine, wat een prachtige foto van je dochter. Erg mooi, en eeuhh dat huis kuisen en de strijk..loopt niet weg...soms moet je gewoon ff "ikke" tijd inplannen..een ander doet het niet voor je !!! Wat dat word document...ik heb geen idee !!

Anoniem zei

wat een schoonheid!