donderdag 29 maart 2007

Slide show

G*dv*rd*....

Ik heb de hele morgen al surfend gezocht naar een manier om een slideshow van Flickr op de blog te zetten. Eindelijk iets gevonden en na meer dan een uur prutsen met copy en paste in die stomme html-codes was ik er toch wel in geslaagd!! Hoera!!

Maar niet voor lang. Want bij het opladen, kreeg ik het fijne bericht 'Explorer has encoutered a problem and needs to shut down'.
Weg post, want ik had het domweg ook niet tussendoor als draft gesaved. Weg site waar ik het antwoord had gevonden onder de vorm van een html-code en natuurlijk stond die nog niet tussen de 'favorites'.

Dus geen slide show vandaag. Misschien probeer ik het morgen nog een keer opnieuw.

Als er iemand een simpele manier weet om dit te doen..laat maar komen!

1 opmerking:

Anoniem zei

deze nert kan je in elk geval niet helpen....
Anonymous is Ellie...anders lukt het ff niet bij me :S (goed bewijs van nert gedrag haha (lol)