woensdag 4 april 2007

Paasvakantie

Opstaan-ontbijt maken-tafel afruimen-bedden opmaken-vaatwasser leegmaken-douchen-zorgen dat de kinderen gewassen én aangekleed raken-wasmachine in gang steken-nee zeggen-mail bekijken-kinderen die alweer honger hebben een snack geven-zelfde kinderen uit elkaars haren halen-moeilijkere onderhandelingen voeren dan Koffi Anan ooit gedaan heeft-tot 10 tellen-nee zeggen-boodschappen doen-eten maken- zeggen dat geen enkele reden goed genoeg is om elkaar te slaan-tot 10 tellen-verder eten maken-na 20 onderbrekingen tafel dekken-NEE! zeggen-keuken opruimen-zeggen dat stampen ook niet mag- was ophangen- stofzuigen- proberen een hele pagina in boek te lezen zonder te worden onderbroken (utopie!)- fruit snijden- kinderen naar tv laten kijken- zeggen dat dit ook stiller kan-strijken- alweer voor eten zorgen-tot 20 tellen-kinderen zeggen dat ze tanden moeten poetsen (x20)-kinderen in bed steken-tv aanzetten-groot glas wijn nemen- denken dat ik nu even rustig kan zitten- Maaaaaamààààààààààà!!!!!!

Zucht.
Paas-wat?????

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zit op mijn werk en dat is ook niet alles maar Jurple feesl your pain. Je kan altijd eens naar hem bellen en nota's vergelijken....

Anoniem zei

Joy oh joy...
Kan je niet flemen met "de paasklokken komen alleen bij brave kindjes"? Rond deze periode kan dat nogal eens werken...
Troost je, hoe ouder ze worden, hoe beter het wordt (of hoe meer jij eraan gewend raakt... :-)). Zeggen ze toch.

Anoniem zei

oei, en ik dacht dat ik stress had op me werk. pfffffff hou je taai zou ik zeggen, enneeuuuhhh paar nachtjes logeren bij opa en oma misschien een optie ????

ilse zei

Sabine, we zouden kunnen wisselen en ik denk niet dat we het verschil zouden merken.
Enig verschil is dat bij ons de Paasvakantie pas vandaag begint. Ik heb dus morgen dezelfde dag als jij vandaag beschreven hebt.
Sterkte...

Anoniem zei

Heel herkenbaar... Ik heb het geluk dat mijn familie hier is tijdens de paasvakantie. Krijgen de kinderen afleiding genoeg!

Groetjes,

Anoniem zei

Sounds like fu-hun!! :-)