donderdag 22 maart 2007

Things...

to do, people to see.... Dat is wel mijn motto van vandaag.

Deze middag ga ik met de vriendin, die een maand geleden verjaarde en waarvoor ik straks nog het cadeau moet gaan kopen, eten in Gent.

Om 15h mag ik voor de eerste keer op de rechtbank gaan tekenen om officieel gescheiden te zijn. Hoera! Het nadeel is dat hij er ook moet zijn en ik dus naar zijn gezever zal moeten luisteren. (Iemand een i-pod die ik kan lenen?)
Maar oké, hij zal ook naar mijn gezaag moeten luisteren. Hij heeft gisteren namelijk aan mijn jongste beloofd dat hij in België zou zijn voor haar communie. Tot nu toe heb ik er altijd voor gezorgd, dat ze niet wisten dat hij kwam en dus ook niet teleurgesteld konden zijn, omdat hij voor hen geen tijd had. Als hij deze belofte niet houdt, krab ik zijn ogen uit.
Ik hoop alleen dat ik daar niet te lang moet zitten wachten. Het tekenen zelf gaat volgens mij heel rap... we zullen zien.

Deze avond komt één van de buurmeisjes babysitten en ga ik dit doen. Kwestie van ook een keer buiten te komen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

ge moogt gerust iets maken voor mij.. surtout als het geluk brengt
of is dat enkel voor wie het maakt?
doe dat goed deze middag en je weet met een glas wijn in de hand ben ik een goede luisteraar..

Anoniem zei

Sorry, na al de trouble met de computer was ik je adres kwijt. Maar ik heb de (lees)schade ingehaald hoor.
Die cursus klink leuk. Even je gedachten verzetten en tijd voor jezelf. Goed zo!

Anoniem zei

Naar zijn gezaag luisteren, heeft ook voordelen : je vindt er misschien inspiratie voor een nieuw blogartikeltje ;-)

Een avondje uit is de beste manier om je gedachten te verzetten! Knoop maar heel wat frustraties van je af!

Geniet ervan, deze avond!

Groetjes,

Anoniem zei

Die cursus ziet er super-tof uit!!