maandag 26 maart 2007

Storting

Ik zou zooo graag hebben dat hij weer met super-veel-beter-dan-mij-lief op vakantie vertrok. Dat was pas rustig. geen mails, geen telefoons, geen sms-jes......aaaaaahhhh. Zalig!

Want waar ik de rietepetiete van krijg, zijn telefoontjes zoals vandaag. Twee keer kort na elkaar, terwijl ik met een vriendin aan het kletsen was. En omdat ik niet ONMIDDELLIJK had ingelegd, heeft hij in plaats van een berichtje in te spreken, dan maar op mijn gsm gebeld. Waar hij dit uiteindelijk toch moest doen.
Ik dacht dat als iemand drie keer onmiddellijk na elkaar belt, het wel dringend zou zijn. De school misschien omdat er iets was met de kinderen? Of mijn ouders omdat er iets gebeurd was??

Maar neen, het was meneer om te zeggen dat hij de alimentatie gestort heeft!!! Duidelijk super dringend.
Hij belt daar trouwens elke maand voor. Want ik zou een keer niet moeten zien, dat dit geld op mijn rekening staat! Of niet doorhebben, dat hij dat gestort heeft! En liefst ook nog een keer goed laten merken, hoeveel geluk ik wel heb met een ex die zo plichtsbewust is!!

Of misschien belt hij wel elke keer, omdat hij een medaille verwacht ??

2 opmerkingen:

Anoniem zei

zullen hem voordragen voor de Nobelprijs ..... maar dan toch wel niet die van de snuggerste haha

Anoniem zei

Was hij maar zo plichtsbewust met de kinderen...

Groetjes,