dinsdag 27 maart 2007

Haag (deel 2)

Gisteren is de vader van de eigenares (ofte 'boer boer') met een collega-boer de afscherming komen plaatsen.

Dikke palen in de grond, twee paar draden en een soort geweven-takjes-mat ertegen. Ik content, ook al hebben ze het niet echt geplaatst waar ik het het meeste nodig heb. We gaan nu ook weer niet te veel beginnen zagen....

Gisterenavond bij de buren gaan vragen of er iemand vrijdagavond kon komen babysitten. Even met de buurvrouw gekletst.
Vorige week had ik verteld dat ik gescheiden ben, bleek dat zij ook gescheiden is.(Ze heeft nu wel een vriend, maar die is er enkel in het weekend.) Zij hebben ook een hele show moeten opvoeren om het huis te kunnen huren...
Natuurlijk vroeg zij waarom ze die afsluiting niet aan de kant begonnen waren en zo stomweg in het midden van de haag en ik moest haar vertellen dat er bij hen geen afscherming zou komen... en dat we op het gras ook nog even zouden moeten wachten.
Oeps.

Arme 'boer boer' zit hier met 2 gescheiden vrouwen met dochters op zijn dak! En hij is nog niet thuis vrees ik.Want er zal deze week nog een telefoontje worden gepleegd met de vraag waarom hij nu niet verder werkt aan die afscherming??? Ik vermoed dat hij niet blij zal zijn.

Maar als hij er dan toch bij moet plaatsen, kan hij evengoed mijn hoek afwerken... toch???

1 opmerking:

Anoniem zei

LOL. Zeg hem dat je die afscherming MOET hebben, want ja, huurders hebben die 's zomers topless in de tuin liggen, en dan nog in het zicht van iederéén, en dan ook nog gescheiden !!!! Gottekes toch, dé vernédering en de schànde !!!