woensdag 28 februari 2007

Disco

Mijn oudste moet discokleren meehebben op KSJ-weekend.

Ze hadden het mooi voorgesteld, een wijde broek, een fluohemd, een zonnebril en een pruik... Dat komt wel in orde, hé mama??? Ja toch???

Mmpgrpfffff

Ik heb wel veel ideeën, maar zo superhandig ben ik ook weer niet.
Ik had zaterdag gezien dat er nog carnavalspullen in de speelgoedwinkel lagen, maar die waren nu natuurlijk nét opgeruimd. Zucht.
Even 'Geertruidoorn' en oma bellen..

Resultaat: ik heb zeer flitse zilveren en roze (met draadjes aan) stoffen voor zeer weinig geld in een winkel gevonden, een flashy zonnebril gekocht en omdat oma en opa toch vandaag zouden komen, zal zij helpen knippen en naaien.
Ik weet in ieder geval weer wat te doen. Maar ondertussen blijft de strijk en de rest van het huishouden wel liggen. Twee dagen ziek, wat extra werk en alles loopt in't honderd. Als er iemand zich geroepen voelt...;-)

Nu maar mijn (alweer) ziek kind goed verzorgen, zodat ze overmorgen tenminste genezen is en mee kan op weekend.
Met disco-kleren in de valies.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

O zo fijn al die leuke ideeen van school en kamp. Gewoon ff thuis aan je moeder vragen. Ggrr. Gelukkig dat oma komt helpen. Beterschap verder.

Anoniem zei

Hopelijk voel je jezelf ook een heel stuk beter... Heb je dan een naaimachine? Wel lief dat oma komt helpen...

Die strijk loopt niet weg. Daar heb je nog tijd zat voor!

Groetjes,

Hilde

Anoniem zei

Hier weeral idem dito (behalve de ziekte, gelukkig) en ook hier blijft alles liggen. Tot overmaat van ramp komt den meneer van de kasten en de deuren morgen alles afwerken .... dus de kuis van vandaag : voor niks, niemandal, noppes want morgen ligt alles weer vol stof. (zucht, kerm en gevloek !!) Maar ons Fien is precies nen discobol met haar glitterbroek en blij dat ze is !! Voor de lichtjes in ons kinderkes hun oogjes doen we toch alles , he ??? Veel succes met het knip-en naai, vlieg- en stuntwerk !! Ben zeker dat het dik in de "sacoche" komt !!!

ilse zei

Ze kunnen ons toch iets aandoen.. Het stopt nooit.. Wacht binnen een paar weken kan je weer die eieren beginnen verven, of erger nog leegblazen...

Sabine zei

@Sally: Ja, dat is dan wel het voordeel van terug in België te zijn. Maar ik kan jou een hele lijst geven van waarom ik direct met jou zou ruilen!

@Hilde: ik heb al een hele tijd een naaimachine, maar oma kan dat veeeeel beter dan ik, vandaar dat ze komt helpen, zo leer ik nog een keer iets.
En ik voel me ondertussen weer beter, gelukkig maar. Hopelijk duurt het voor AS ook niet zo lang.