maandag 16 februari 2009

Stil

't Is hier stil.
Ik weet het.
Heb er geen excuus voor.

Kan niet zeggen dat er niets gebeurt waarover ik zou kunnen schrijven.
De weekends zijn druk. Ik ben de laatste weken met moeite thuis.
Zou daarover kunnen schrijven.
Of over de nieuwe docente in de fotocursus. Hoe die op mijn systeem werkt en ik veel goesting heb om er gewoon mee te stoppen.
Over wat die Jongste van mij allemaal uitkraamt. En over hoe ik daar nog mee ga afzien.
Of zelfs nog over de onnozele mails op de datingsite.
Of over ...

Maar ik heb geen zin.
Er lezen te veel mensen mee die mij te goed kennen. En te veel die mij net niet goed genoeg kennen.
En sommige dingen moet ik eerst in mijn hoofd geschreven krijgen, voor ik ook maar ga overwegen om ze misschien eventueel ooit een keer hier te smijten.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wel, er staat genoeg stof bijeen om over te schrijven. Maak het onherkenbaar en laat maar los... :-)

zapnimf zei

Ja zeg, leer ons dan beter kennen.