vrijdag 2 januari 2009

2009

Wél nog doen:

om middernacht na ettelijke glazen wijn gierend van het lachen op een halfbevroren trampoline staan springen
werk zoeken mét een laptop
tot 11 uur in mijn bed blijven liggen
de kinderen bij Oma en Opa laten logeren
verzoeken-van-'vrienden'-van-25-jaar-geleden op fb negeren
foto's maken
eindelijk met photoshop leren werken
dat dan eerst wel aanschaffen
op de lappen gaan met Me-non
meekwelen met Natalia


Niet meer doen:

overuren kloppen tegen de sterren op
mijn dag laten vergallen door hem en Trezebees
de kinderen volstoppen met valium (eentje per dag is écht genoeg)
aan nen vent proberen uitleggen hoe ik in mekaar zit
te veel geld uitgeven
zeggen dat ik ga sporten
thuis blijven op een zaterdagavond als de kinderen er niet zijn
me voornemen om gezonder te eten
denken dat ik wél een goei huisvrouw zou kunnen zijn als ik er maar een beetje moeite voor deed
doen alsof ik òòk naar StuBru luister (du-huh!! ik kweel mee met Natalia!)

3 opmerkingen:

elke zei

Dat de goeie voornemens mogen uitkomen en van de slechte moet je je niet aantrekken.

Een fijn valium-vrij jaar met een superjob toegewenst!

zapnimf zei

Die Natalia is erover.

Manon zei

goed zo! Uitleggen hoe je in elkaar steekt? Smeken zullen ze!!