zondag 16 november 2008

Feesboek

Zag er zo het nut niet van. Had geen zin om een profiel te gaan aanmaken. Wist niet waar ik de tijd vandaan zou halen om daar nog in te stoppen.

Het profiel is er na aandringen van een vriendin - alé-jong-zaagt-zo-nie-en-doet-da-gewoon! toch gekomen.
De tijd is gehaald uit het huishouden-dat-ik-sowieso-al-links-laat-liggen.

Mijn voordeel bij feesboek is dat ik veel vriendinnen uit mijn expattijd terug gevonden heb. Wist ik veel waar die zaten.
Nu weet ik 't wel.
Ver weg.

Maar gelukkig niet allemaal.
Want er zijn ook Hollandse die terug naar huis zijn gegaan. En dàt is niet ver. Heb je niet eens een vliegtuig voor nodig. Die mag nu in plaats van hier op mijn blog te lurken haar mening rechttuit op't internet gooien.
En hopelijk héél binnenkort samen met mij een fles wijn ledigen.
Of twee.
We hebben veel te vertellen ;-)

En verder?
Verder heb ik er gewoon lol mee.
Ga niet op zoek naar lang-uit-het-oog-verloren-klasgenoten-waar-ik-toch-geen-contact-mee-wil. Hoef niet zonodig opeens super-sociaal te gaan doen.
Heb geen ambities om mijn 'vriendenlijst' tot 150 te laten aangroeien.
Vul dwaze kwissen in.
Smijt cadeautjes onder andermans kerstboom.

En neem vooral de hele reutemeteut niet te serieus.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik stond een tijdje terug ook op feesboek, ook op aanraden van een paar kennissen. Zo van "ge moet dat doen, da's kei plezant!"
Heb er mijn eigen weer afgesmeten omdat ik er de fun en het nut niet in zag. 'k Vond het altijd meer dan een beetje onnozel: A is nu vriend geworden van B, A is nu fan van C... pfrt, ik kon er mijn tijd echt niet aan spenderen.
Misschien later nog eens proberen, later...als ik groot ben.

hihetje zei

euh, ik sta der ook ergens tussen, op aanraden van.. maar niet voor lang meer. ik snap de bedoeling niet vrees ik..

hihetje zei

euh, ik sta der ook ergens tussen, op aanraden van.. maar niet voor lang meer. ik snap de bedoeling niet vrees ik..

hihetje zei

euh, ik sta der ook ergens tussen, op aanraden van.. maar niet voor lang meer. ik snap de bedoeling niet vrees ik..

hihetje zei

euh, ik sta der ook ergens tussen, op aanraden van.. maar niet voor lang meer. ik snap de bedoeling niet vrees ik..

Anoniem zei

'k geloof dat hihitje er ook ergens tussen staat...

Anoniem zei

Margo, zo oplettend LOL

Anoniem zei

Ja, dat worden er zeker twee! Dikke kus!