donderdag 13 november 2008

Changement de décor

Ik behoor in het grote geheel van het bedrijf waarbij ik werk tot het kleinere geheel van de flex-pool.
Flex als in "flexibel".

Ik moet dringend met die yoga starten.
Héél dringend.
Had toen ik besliste om dit te gaan doen niet door dat ik zó plooibaar zou moeten zijn. Maar toen liep de economie ook nog ietwat beter...

Zucht.

Deze morgen op kantoor een telefoontje gekregen van de flex-pool-coördinator of ik vandaag nog kon langskomen om 'verdere opportuniteiten' te bespreken.
En we zagen de bui al hangen. Geen kat op kantoor die geloofde dat ze zich nu zouden bezig houden met wat ik eventueel in februari zou moeten doen.
Bon.
Ik moet na twee weken op dit kantoor alwéér verkassen. Terug naar een inhouse-kantoor.
Alé vooruit.

De collega's van nu niet blij, want er komt blijkbaar geen vervanging. Ze moeten het zelf doen. Allemaal omwille van besparingen. Het gaat niet goed in den interimsector. Helemaal niet goed.

En ik?
Ik sta niet te springen van contentement, maar ben al blij dat ze voor mij nog altijd een andere plaats hebben. En geloof ook dat ze mij op die plaats zouden gelaten hebben als het budget het toeliet.

En het goede nieuws is dat deze opdracht tot juni zou moeten duren.
ROFL

1 opmerking:

Anoniem zei

en dan nog durft de grote baas opt nieuws verkondigen dat "het goed gaat met de uitzendsector"... Niet gehoord? (het weekte nogal wat verontwaardigde reacties los want hoe kan je geloofwaardig overkomen als je bij de klant versie A gaat verkondigen terwijl de big boss versie B vertelt voor heel den belgiek...)