dinsdag 21 oktober 2008

Productief-part II

Momenteel geen zin om mijn zieleroerselen hier te smijten, da's toch altijd maar hetzelfde gezaag en geneut.
'k Heb geen dwaas gezever over mijn werk of uitzendkrachten, gezien ik fijn thuis zit.
En zelfs over de kinderen heb ik niks te vertellen.

Dus moette ulle content stellen met fotookens.

'Movement in colors' was de volgende opdracht.
En dit een deel van het resultaat. De rest staat - as always - weer elders.





En nu zou ik moeten beginnen aan de opdracht 'huid'.
Tien foto's van huid. En dat moeten er dan liefst nog interessante zijn ook. In een module over 'kleur'.
Pffff.
Zie't zitten.

Not.

PS Iemand een tattoo die ik mag vereeuwigen???

6 opmerkingen:

Anoniem zei

geen tattoo, wel iets anders om u mee bezig te houden, terug te vinden op mijn blog!
You have been tagged zoals ze da zo schoon zeggen ;-)

Anoniem zei

'k Zou zeggen, ge moogt mijn huid nekeer bezigen. 't Moet interessant zijn en over kleur gaan? Als ge mijn velleken bezigt kan je je foto "kleurloos" noemen. Of telt da nie?

Unknown zei

Geen idee hoe je die foto's hebt gemaakt, maar 'k vind ze erg geslaagd!!

zapnimf zei

Ja Sabine, hoe doe je dat, die slierten?

Ik heb een puist ipv een tattoo! Ook tof.

Anoniem zei

Ik heb een tattoo en zondag kom ik uw huid kleuren ;-)

elke zei

Geweldige foto's!
Wel geen tattoo hier. Maar in mijn familie, ho maar...