zaterdag 13 september 2008

Eeeeloo???

Ook nog op mijn werk. Telefoontje gedaan zoals er in een interimkantoor veel te veel gedaan worden. Die van het type en-waarom-zijde-gij-nie-in't-fabriek-hmmmm????

"Eeellllooo???""
eelloo toe joe toe
"Goeiemorgen. Sabine van Interim-Huppeldepup. Jij bent niet op je werk? Én je hebt niet eens verwittigd??"
" Pff. Ja. Nee. Kon d'er niks aan doen. Ben eigenlijk te moe."
Watte??
"En ik denk dat ik morgen ook nog te moe ga zijn, maar maandag ben ik er weer. Daar moogde op rekenen. Ja. Maar nu ben ik te moe. Echt wel."
G*dv*rd*mm* En ik ben nie moe zeker??
"Weette wa? Je mag maandag ook uitslapen. Hoeft helemaal niet meer te komen werken. Dan word je ook niet meer moe. Ik vervang je wel."
"Eeej trut! Ik heb da geld wel nodig!"
Huh? Nu opeens wel of wa?
"Da zal dan toch niet hééél erg nodig zijn, anders lag je nu niet meer in je bed. Slaapwel!"

En nu zeggen ze in't fabriek dat die nieuwe-van-den-interim nog viezer is dan de oude.
En die oude kon er al wat van.
Lol.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

't Zijn tamzakken kind. Tamzakken!

Anoniem zei

maar ja, hoe kan die mens nu uitslapen als gij hem al sebiet in het midden van de ochtend-nacht opbelt ? He ? He ?

elke zei

Geweldig geschreven. Ik zou al uit mijn vel springen.
En een slecht werk-imago kan meestal geen kwaad in dergelijke gevallen.

zapnimf zei

Ja, tr... euh dinges, leef je eens wat in in je cliënteel!