zondag 28 september 2008

Averechts

Ben nooit degene geweest die meedeed met 'den hoop'.
Heb altijd wel mijn eigen gedacht gehad.
Zat met mijn neus in de boeken in plaats van buiten te lopen.
Haalde met weinig moeite goeie punten terwijl dit echt niet cool was en had een dikke buis op sport.

Of ik veranderd ben?
Du-huh.

Heb hier regelmatig een vent rondlopen die mij graag ziet. Mij. Of all people.
Enen die zelfs met mijn kreutels overweg kan. Oudste vindt hem super en Jongste wil hem niet eens buiten pesten. Wat voor dat kind veel wil zeggen.
Nen vent die niet zaagt en kreft. Zelfs niet nu hij al een groot deel van al mijn défauts kent.
Maar die wel naar mijn gezaag luistert.

Zou volgens mijn single vriendinnen content moeten zijn.
Krijg te horen dat er zo niet veel rondlopen.
Tenzij ik me volgens eentje met véél minder wil tevreden stellen zijn als't op de sex aankomt. Ze spreekt uit ervaring zegt ze ;-)

En ik?

Ik begin te hyperventileren als hij hier meer dan 4 dagen op rij is.
Krijg hartkloppingen als hij over iets dat meer dan 2 maand verder ligt begint.
Panikeer als zijn moeder vraagt wanneer ze mij een keer te zien krijgt.
Voel me benauwd en verstikt en jaag hem met mijn verschrikkelijk-ambetant-non-communicatief-ik-heb-meer-ruimte-nodig-gedrag de bomen in.

Averechts ben ik.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Of gewoon een beetje bang. En dat is begrijpelijk.

Anoniem zei

Elle zegt het, je bent een beetje veel bang om je te binden. Is begrijpelijk, inderdaad. Rustig aan, als hij je echt graag ziet, en ik heb gezien dat dat zo is, dan zal hij je de tijd en ruimte geven die je nodig hebt. Uwe vent heeft geduld, dat heeft hij al bewezen.
Loop jezelf niet voorbij, hij neemt jouw tempo wel aan, hij weet vanwaar je komt.

Anoniem zei

Mag ik de vent mijn oprecht medeleven betuigen..? :D

elke zei

Tijd geven en één dag met een keer. Je ziet wel wat komt, het heeft geen zin om je erin op te jagen.

(jah, ik kan het goed zeggen, maar daar houdt het dan ook mee op)

Anoniem zei

Bindingsangst heet dat. Zou m'n bloed maar eens laten onderzoeken: veel kans dat ze te veel mannelijk hormoon constateren... ;-D

zapnimf zei

Hetzelfde als die van hierboven :
Ooo help! Gij zijt ne vent!