woensdag 9 juli 2008

Werk

Er komen de volgende weken geen sappige sollicitatie-verhalen met onmogelijke dwaze vragen en testjes.
Geen frustratie-ik-vind-geen-deftig-wééééérk-zoektocht.
Geen die-bazen-zijn-op-hun-kop-gevallen-en-blijven-botsen-litanieën.

Waarom?

Omdat ik dat nooit ga leren. Dat solliciteren.
Ben juistgeteld een week werkloos geweest.

Gisterenmorgen heeft een fijne koffie-klets-babbel met als inhoud "da formulier was niet echt nodig" voor "wat hebde gij de laatste vier jaar uitgestoken" over "ik zal u ne keer vertellen hoe die nieuwe pool hier werkt" naar "dat loon komt wel in orde" tot "en wanneer kunde gij terug bij ons beginnen?" een einde gemaakt aan mijn werklozen-staat.

Nu geniet ik nog van mijn "verlof" tot september. Dan ga ik weer consulentje spelen.
Flex-consulentje. Ping-pongen van de ene opdracht naar de andere. Van't ene kantoor naar't andere. Maar wel mijn uren zelf mogen kiezen.

't Leven kan toch makkelijk zijn.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Hela,
Proficiat met uw nieuw jobke!
Geniet nog van de twee maandjes vakantie!

Anoniem zei

Dikke Proficiat :-)

Anoniem zei

Allez vooruit, da's goe nieuws, ge zijt weer vertrokken. Hang maar 2 maanden den toerist uit en dan weer travakken.
Enjoy!

Anoniem zei

Proficiat !!!

Heb je de laaste tijd wel gevolgd, maar weinig gereageerd.

Maar euuhh das snel geregeld dat nieuwe werk...en het klinkt als IDEAAL !!!

Proficiat, en geniet van je zomercongé.

Groetjes Ellie

Anoniem zei

Dat is rap. Gefeliciteerd en lekker eerst nog ff genieten van je vrije tijd. Dat heb je goed gedaan.

zapnimf zei

Zeer zeer flauw van je, Sabine, het eerste het beste aanpakken.
Allez? Waarover ga je nu moeten schrijven è è?

Sabine zei

@iedereen: merci, maar 't is niet alsof ik er zelf veel voor heb gedaan...
@zapnimf: Ik zou het begot niet weten... lol

Anoniem zei

Niet te schatten gewoon. En kwam 't op een zilveren dienblaadje..?

Anoniem zei

Proficiat en succes in de nieuwe job!
Maar eerst nog ff genieten van de vakantie. (Ik wilde zomer tikken, maar euh....)
Grts, JB

Anoniem zei

Gefeliciteerd, wat was dat snel beklonken! Veel succes na de zomer!