zaterdag 12 april 2008

Update van een drukke week

  • Smurfin -baas is bevallen. Te vroeg en natuurlijk is er ook geen vervanging...
  • Brilsmurf is komen vragen of ik er nog 'graag werk' (Heb op mijn sollicitatie gezegd, dat ik vertrek als ik tegen mijn goesting naar mijn werk ga)
  • Heb eerlijk geantwoord.
  • Niet dus.
  • Resultaat is veel te veel gemouwfrot (of gemouwgefrot of mouwgefrotge ??) van Grote Smurf.
  • Hij heeft nog 2 maand tijd om verder te frotten en zemen ;-)
  • Maar nu is't weekend en Grote Smurf mag in zijne paddestoel blijven
  • Het is niet zo maar weekend, maar zelfs een kinderloos weekend!
  • Ben gisteren op stap geweest met D.
  • Gaan we nog doen.
  • Hij en Trezebees zijn voor de verandering 2 weken op vakantie
  • Hij heeft wel eerst een donatie op mijn rekening gezet
  • Ga dus straks naar Gent voor wat retail-therapy... zonder kinderen....aaaaaah....
  • Deze avond naar de tweede kookclubavond
  • Morgen mijn bloeikens van kinderen afhalen bij Oma en Opa.
  • Zou eigenlijk nog foto's moeten maken...
  • Dus geen tijd om te bloggen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Heej Sabine,

Ik was eigenlijk opzoek naar een online shop voor gordijnen met ringen.. maar kwam via google op jouw blog terecht (stukje over lampen ophangen enzo).. en ik ben blijven plakken.

Wat kan jij leuk schrijven (en ik kan dat weten he? .. ik schrijf zelf ook zo leuk .. ;-).

Je foto's zijn ook mooi.

Groeten uit Den Haag,

Stella

Anoniem zei

Geniet van je weekendje zonder kids !!!!

Anoniem zei

En wij moeten dringend eens bijbabbelen, want wie is D.? I am curious!!!

grts
Cindy