woensdag 26 maart 2008

Stilleven

Me deze namiddag bezig gehouden met fotookens maken.
De volgende opdracht is eigenlijk landschap, maar daar had ik geen zin in, dus ben ik maar beginnen prutsen rond 'stilleven'.



De bedoeling is dat we 3 foto's maken 'geïnsipreerd op' de oude schilderkunst. Zie mijn eieren, peren en tomaten met look, tot zover mijn 'inspiratie'. Verder dan dat ga ik daar echt niet in mee. Fazanten en druiven en ik-weet-niet-wat-nog-allemaal op mijnen tafel draperen om een oud schilderij te gaan nadoen. Nee, merci. Heb het bij mijn eigen stijl gehouden, al moeilijk genoeg.

De foto met de look moet nog opnieuw, wegens compleet verkeerd scherpgesteld, maar vind het idee toch leuk genoeg om hem er nu al tussen te zwieren.
Nu nog een paar andere vinden, niet geïnspireerd op schilderijen dan, alhoewel ge het verschil waarschijnlijk niet zult zien ;-)

2 opmerkingen:

zapnimf zei

Aan je ideeën zal 't niet liggen!

Anoniem zei

Weet je wat ik leuk vond? Dat je dat ene ei eruit genomen hebt... Een "stom" detail, maar wel goed!
Grts, JB