zondag 3 februari 2008

Wave!

Gisteren stond de proclamatie van de fotografieles op mijn programma.
Heel benieuwd vertrokken en super-content terug gekeerd.

Ik heb 75% en ben daarmee 5° op een groep van 16. De scores van onze groep waren algemeen zeer goed. 80 als hoogste en 61 als minste.

Maar waar ik nog veel contenter door werd was het commentaar van de leerkracht.
De punten zijn onderverdeeld in dagelijks werk en vrije opdracht, die dan ook nog een keer apart scores krijgen voor techniek en creativiteit/ keuze van onderwerpen. Mijn punten komen hoofdzakelijk uit dat tweede deel. Ik ben de enige die voor de examenopdracht niet god-weet-waar naartoe getrokken is (zoals bijv Milaan), maar foto's in haar keuken heeft gemaakt.
Mijn techniek moet nog veel worden bijgeschaafd, scherpte van de foto's kan nog heel wat beter en bij de macro's moet de cadrage nog bijgewerkt.

De foto van de vorken en de rasp bleken het meest in de smaak te vallen. De lucifers mochten volgens de leerkracht niet op roze papier. Wat bewijst dat niet alle homo's roos mooi vinden ;-)

Besluit: ik moet nog super veel leren en oefenen, maar techniek is makkelijker aan te leren dan creativiteit. Ik begin vol goede moed aan de tweede module.

Vanaf nu zijn't zwart-wit foto's.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Proficiat! Ik kijk al uit naar de volgende oprdacht waarvan je er hier enkele kom laten zien. ;-)
Grts, JB

Anoniem zei

Proficiat !!!!!

Super, en ook ik kijk uit naar de volgende sessies !!

Groetjes Ellie

Anoniem zei

Ik kijk er ook al naar uit!

Anoniem zei

Proficiat en veel plezier in de tweede module