donderdag 17 januari 2008

The saga continues

Ik woon hier nu verdorie al een jaar (yay!) en krijg nog altijd geen correte factuur van Electrabrol.

Uuuuuren telefoons en bezoekjes aan de vent in het electrabelkantoortje bij de post (en dat is nog geeneens nen knappen) heeft het mij al gekost.
Tevergeefs.
Alhoewel. Sinds twee maanden betaal ik nu wel al het juiste bedrag.
Hoera. (Zei ze vol overtuiging...)

Alleen staat op mijn factuur nog altijd de tellernummer van mijn buren. En ik heb geen zin om hun verbruik te betalen, gezien alle lieven van de drie dochters daar permanent kamperen. Dus wou ik dat dit vóór de afrekening in orde zou komen.

Gisteren is er uiteindelijk iemand van Eandis langsgeweest.
Nog een héél jong gastjen. Zelfs nog groen achter zijn oren.
En neen...ook geenen knappen.
Al dacht hij zelf van wel.

Hij begreep het niet goed.
Hmmm.
Maar zou alles noteren.
Hmmm.
En bij de volgende rekening zou dan alles in orde zijn.

LOLOLOLOL.
Iemand die durft te wedden?

Ja?

Gij werkt zeker bij Electrabel?
En weddenschappen mogen zeker op uw onkostennota?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mhhhhhh Electrabel....zo funny...ook ik heb er het nodige mee te doen ;)....

Succes...en helaas...te risicovol om op te wedden ...

Hopelijk komt het nu goed !!

groetjes Ellie

P.S : Proficiat met je jubileum van je huis....waar blijft de tijd.......

Anoniem zei

Ik ben daarom overgstapt op een andere levernacier. Veel beter is het echter niet hoor...
Grts, JB