dinsdag 27 november 2007

Koekoek

Gisteren moest ik Hem dringend een berichtje sturen en had natuurlijk mijn GSM voor de verandering thuis had laten liggen - hij past ook zooo schoon op die tafel - dus dan toch maar een mailtje gestuurd.

Nu heeft Hij dus ook mijn werk-e-mailadres.

En ik heb het gemerkt. Gedaan met de zalige niet-bereikbaarheid. Hij heeft precies toch te veel tijd op zijn werk. Zou beter zijn Trezebees lastig vallen met zijn mailkens ;-)

Hij moést me vandaag mailen om te laten weten dat Hij een kado voor Jongste's verjaardag heeft opgestuurd.

Een koekoeksklok. Deze koekoeksklok. Hij is duidelijk nog vlug iets vanop internet moeten gaan zoeken.

En heeft...

  1. beslist deze keer geen rozen te sturen, vermits de bloemen te duur zijn in de winter
  2. het eerste beste kleurrijke ietwat kindvriendelijke kado gepakt
  3. dit gekozen omdat Hij weet dat ik stoppezot ga worden van dat lawaai de hele dag
  4. alle bovenstaande antwoorden

Ik ga voor 4.

En voor batterijen die niet lang meegaan....

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Is die koekoek nu eigenlijk een koe?
Ikmoet wel bekennen dat het eenkleurrijk kado is en eigenlijk niet zo heel gek voor een klein kind. Ik weet dus alleen niet hoe oud jongste wordt.

Sabine zei

@Sally: Jongste wordt 7. En een koekoeksklok met een koe is idd wel leuk. Zeker in vergelijking met de rozen die Oudste toegestuurd kreeg ;-)

kastelke zei

Tegen de volgende jarige zoek jij op het internet leuke sites met kinderspullen. Geschikte kinderspullen. En je geeft zijn mailadres door voor dat bedrijf hun mailinglijst of zo. Dan krijgt hij mogelijk juist op het juiste moment toch een mailke in zijn bus, en moet hij gewoon maar klikken en bestellen.