woensdag 31 oktober 2007

Heen en weer

Vandaag mijn 4/5-dag, morgen vrijaf, vrijdag nog een beetje werken en 't is weekend. En wat doet een mens met die vrije dagen?? Op en af rijden. Heen en weer gaan. Kilometers in den auto (met nog steeds buitenlandse platen, omdat die er op een speciale manier opzitten en ik die er nog niet af gekregen heb....zucht)

De kinderen zijn bij oma en opa. Maar omdat het vandaag Halloween is, organiseren ze hier een spokentocht. Buurmeisje en ouders doen mee, dus die van mij willen "OOOOK Mama!!!"
Goei moeder dat ik ben (ha!), ga ik ze dus halen bij mijn ouders. En morgen terugbrengen, want ik moet vrijdag werken.

Zaterdag nog een keer op-en-af, want dan gaan mijn zus, moeder en ik voor de tweede keer onze kinder- en babyspullen verkopen op een beurs. Vorig jaar hebben we daar een pak geld mee binnengehaald. En vermits ik nu tussen de verkooppraatjes werk, zal dat nog beter lukken deze keer ;-)
De kinderen blijven ginder slapen, want madam (ik dus) gaat zaterdagavond op stap.

En zondag dan nog een keer hetzelfde traject. Want dan moeten ze echt wel naar huis komen, om maandag naar school te gaan.

Voordeel?

Kinderen content en vooral....gratis maatijden! Om niet naar de supermarkt te moeten sjesen, mijn voeten onder tafel te kunnen schuiven en eten dat ik zelf niet moet koken op mijn bord te krijgen, doe ik al een keer wat kilometers.

Geen opmerkingen: