dinsdag 24 juli 2007

Webmaster

Vandaag op mijn werk.

'Sabine, die eerste projecten die we je gegeven hebben, die zijn precies toch al ver af hé? Want ik maak je vanaf vandaag webmaster van onze site.'

Alé vooruit.
De site is net vernieuwd, hetgeen gepaard ging met enkele zeer boze telefoons naar het bedrijfje dat dit voor ons deed. Nu mag ik dus boze telefoons doen. Hoera.

'Ja en het eerste dat je zal moeten doen is de blog van grote smurf aan de site koppelen. We zijn er nog niet uit hoe en waar juist, maar dat laat ik je nog wel weten. Weet je wat een blog is?'

Euh.... mmmmmmm...
'Heb er al van gehoord, ja'

Ze heeft mij dan uitgelegd wat een blog is. En hoe je daar via comments op kan reageren en zo soms echt wel een goede interactie krijgen. En hoe dat nu een modefenomeen is. En dat sommige dingen voor de site volgens haar via een html-code moeten gebeuren (ik zal weer vloeken dus), maar dat ze later wel zal uitleggen wat dat juist is.

En ik maar braaf knikken en hummen...

7 opmerkingen:

kastelke zei

Hahaha, ze zou eens moeten weten welke plaats dat 'modefenomeen' inneemt in ons leven! ;-)

ilse zei

Hihi, ge hebt ze goed liggen daar..

Anoniem zei

Nee dat modefenomeen was ons nog niet bekend, LOL!

Anoniem zei

God, waar een mens zich allemaal mee bezighoudt... :-))

Anoniem zei

Goh, ik had er nog nooit van gehoord... LOL

Kan je die van jou niet linken aan de site? Je krijgt er opeens heel wat lezers bij ;-)!!!

Groetjes,

Anoniem zei

Blog?...geen idee...LOL!!
Ff bijgelezen, en proficiat met je EOT.

Sandrissimo zei

Jij maakt daar echt wel met stijl, een steile carrière! ;-)