woensdag 9 mei 2007

Vandaag...

ben ik al weer gekalmeerd.

Ik heb hem eergisteren een mail gestuurd, waarin ik een keer goed mijn zeg gedaan heb. Naar goede gewoonte (moet zeker zo van de persoon die zo'n dingen goed weet), heeft hij niet gereageerd. En eigenlijk vind ik dat goed. Ik heb mijn zeg gedaan en ik hoef daar geen 20 mails verder op door te zagen.

Hij heeft vandaag wel een mail gestuurd met de vraag waar en wanneer hij dit weekend verwacht wordt. Heel sec, alsof er verder niks aan de hand is. Onder het motto 'een hysterische vrouw negeer je beter'.
Ik had in mijn stommiteit nog gehoopt dat hij de zaterdag eventueel in de voormiddag tijd zou hebben voor de kinderen. Niet dus. Die vijf minuten die hij zondag 'even zou langskomen' zijn natuurlijk voldoende.
Ook goed, dan hoef ik daar ook geen rekening mee te houden.

Ik ben ondertussen druk bezig met de voorbereidingen voor het feest.
Een deel van de hapjes zijn al klaar, het werkplan voor zaterdag is bijna af (@ mijn zus en mama: stroopt uw mouwen maar op!), uit de probeersels voor de bedankingskaartjes moet ik nog kiezen welke ik ga afdrukken en Jongste haar communiekleren hangen aan de wasdraad (natùùrlijk waren die al vuil!!).

En de mensen die zondag wel komen, doen dit met plezier. Dat is het voornaamste.

5 opmerkingen:

ilse zei

Ga je echt alles zelf doen. Chapeau hoor. Ik wens jullie alvast heel veel succes met de voorbereidingen en met de festiviteiten zelf natuurlijk.
Geniet ervan.

Anoniem zei

Nog heel wat werk voor de boeg, zie ik. Veel succes! En vergeet uiteindelijk niet van het feest te genieten...

Groetjes,

Anoniem zei

Wat een klus om alles zelf te doen, maar het geeft des te meer de voldoening. Heel veel plezier en een mooi feest gewenst.

Anoniem zei

Probeer toch maar te genieten van het feest. Chapeau dat je dat helemaal zelf in elkaar steekt!

Sandrissimo zei

Gewoon laten doen, je kan die mens toch niet meer veranderen... Niet druk in maken, helpt toch niet...
Wel genieten van uw feest hé, niet te nerveus. 't Zijn allemaal mensen die u graag zien, die gaan komen (behalve dan die ene, maar die blijft niet lang), kop op hoor!!