woensdag 16 mei 2007

Uit

Het is er uit, het eerste melktandje.




Zomaar opeens, gisteren tussen het speelgoed gevallen, toen ze in haar chocolade-ei beet. (de paaseieren zijn hier nog niet op, volgens de kinderen smaken ze nog .....). Voorlopig is het gevallen object nog spoorloos, het ligt waarschijnlijk ergens tussen de barbiespullen en ik betwijfel of we dat nog terug gaan vinden...

Jongste vroeg of we dit aan Hem moesten laten weten?

Hmmm...nu speciaal daarvoor naar hem bellen, zou haar kunnen doen denken dat ik toenadering tot hem zoek, waardoor ze zou kunnen besluiten dat we weer zullen samenkomen, en zo krijgt ze een volledig verkeerd beeld. Dat heeft Hij vorige week meerdere keren uitgelegd. Absolùùt geen goed idee dus. Ze zal het wel vertellen als Hij een keer tijd heeft om hen op te bellen.

Ik heb héél goed naar hem geluisterd en doe braaf wat hij zegt en ik heb hélemaal geen slecht karakter.

Néh.

4 opmerkingen:

Sandrissimo zei

Kleine meisjes worden groot!

Anoniem zei

Hm, ik kan je reactie heel goed begrijpen! Zo te horen had je dochtertje het wel graag tegen hem verteld.

Anoniem zei

Hij komt het wel te weten!

En komt de tandenfee ook bij jullie? Vermits je internationale ervaring, heeft ze er vast wel van gehoord. Maar je hebt er wel de tand voor nodig...

Groetjes,

Anoniem zei

Dat was ook mijn eerste reactie; geen bewijs (tand) onder haar kussen= geen komst van de tandenfee...of zou de tandenfee het
voor de eerste maal door de vingers zien?