dinsdag 15 mei 2007

Op algemeen verzoek

...komen hier de foto's.
Probleem is dat ik er maar weinig heb. Omdat ik de hele tijd vanalles te doen had, bleef de camera eigenlijk liggen.

Dus alleen wat foto's van de hapjes, de rest hebben we opgegeten zonder het op de gevoelige plaat vast te leggen.

Links:
Courgettemousse met serranoham. We hadden ook nog glaasjes met asperges met geplet ei en kruidenmayonaise.




Rechts: gazpacho met geroosterde paprika's.


Miniquiches met geitenkaas en zongedroogde tomaten en een
tweede soort met krab en limoen.

Rechts: de blini's met gerookte zalm en zure room.
Die waren al bijna op toen ik er een foto van nam... ook de kinderen vonden dit heel lekker.



Verder hebben we dit lekkers op de BBQ gelegd: scampi's en lookbrood. We hebben kwartels, lamsvlees en kip gemarineerd, tabbouleh, een griekse salade en geroosterde groenten gegeten.

En als dessert had ik een 'Chocolate cherry trifle', de semi-fredo (dit is eigenlijk een soort 'halfbevroren ijs) met praliné en nog vers fruit (aardbeien, ananas, meloen..) voorzien.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Woow, ziet er allemaal heel lekker én professioneel gemaakt (dus: mooi) uit!! Het water komt me in de mond. Als ik nog eens een traiteur zoek, zal ik jullie weten te vinden hoor!
Spijtig genoeg zijn 't straks maar boterhammekes hier...

Janatoon zei

Amai nog niet!Het water komt ook in mijn mond! Zeker na bijna 9 maanden non-stop in India...
Je hebt dat heel goed gedaan, een geslaagd feestje voor de communicant!
Nogmaals: MMmmmmm....

Anoniem zei

Heb jij ooit kokschool gevolgd of kooklessen? 't Ziet er verdorie heel professioneel uit!

Groetjes,

Anoniem zei

Mijn weegschaal heeft er nog last van.... 't was wel in orde hé!!!!! Maar voor het volgend groot feest zal ik toch op een ander gaan denk ik, iets te veel stress..

Sandrissimo zei

Wow!!!

Anoniem zei

Wauw !!! Impressive !!! En je raad het al he....;) bij geen tot weinig nieuws een receptje bloggen he ;)...ik kan nog veel van je leren !!!! (met foto erbij...dat een jaartje volhouden...en dan wordt dat Martha Stewart verhaal..zo een Sabine uit Belgie verhaal)

Anoniem zei

Mmmmmm.
Ik zou idd voor mezelf met een catering beginnen.

Anoniem zei

Mmmmmmmmmm. Jij bent echt wel een kooktalent!