woensdag 30 mei 2007

Bel eens naar Electrabel

Ik ben vandaag niet gaan shoppen. Geen tijd wegens:

13 keer Electrabel opbellen
5 keer van de lijn gesmeten worden
1 523 198 keer hun muziekje te horen
847 keer te horen dat ze nu ook een 'nieuwe online dienst' hebben die je de hele dag kan raadplegen
en 19 keer te worden doorverbonden naar de 'bevoegde' dienst

Om uiteindelijk het probleem nog niet echt te hebben opgelost.

Ik krijg na 5 maanden nog steeds geen electriciteitsfactuur. De formulieren heb ik samen met de verhuurster en tegelijk met de buren ingevuld in januari. Bij de buren geen probleem. Mijn papieren zijn volgens Electrabel nooit toegekomen. Nogal bizar, gezien ze in één envelop zaten.

De man die hier een paar weken geleden de teller is komen opnemen, moet fake geweest zijn, want ook die gegevens hebben ze niet. Hij heeft nochthans niets gestolen???

Na ettelijke telefoontjes van de eigenares, die wel nog een factuur krijgt, gebaseerd op gegevens van een jaar geleden toen er nog geen huis stond en mijn boze telefoons vandaag, zijn ze toch maar een dossier gestart.

Ik zal vanaf volgende maand mijn facturen krijgen (zeggen ze), maar de huisbaas krijgt een afrekening op basis van de huidige tellerstand. Want die van januari hebben ze niet. En dan moeten wij onderling maar uitvechten wie daar hoeveel van gaat betalen.

Dat kan nog leuk worden.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ooooh erg he...die instellingen, ze weten dat je niet zonder ze kunt, en daardoor worden ze echt zo flexibel als een hardhouten deur. Good Luck with it !!