maandag 30 april 2007

Vuil

Mijn Jongste is deze namiddag naar een verjaardagsfeestje gegaan.

Om de een of andere reden is ze superpopulair op school, want ze wordt op praktisch alle feestjes gevraagd. Ik weet wel niet of dat volgend jaar ook nog zo zal zijn...
Want toen ik toekwam liep mevrouw in haar veelkleurige streepjesbikini. Maar ze was van onder tot boven vuil. Echt hélemaal zwart.
Ze had samen met de twee jongens die uitgenodigd waren een moddergevecht gehouden.

De andere meisjes zaten samen aan tafel een spelletje te spelen, maar dat vond Jongste maar saai. Een spelletje??? Als je in de modder kan rollen???
Op Karrewiet vertelden ze dan ook nog hoe je modderpoelen in de tuin moet maken voor de zwaluwen.

'Zie je wel mama, ik heb wél iets goeds gedaan vandaag!'

Ik ook. Ik heb een half uur staat schrobben om haar weer proper te krijgen ;-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hihi, sorry leedvermaak, maar ik had haar graag zien lopen zo zwart.
Ben blij dat mijn zoontje dus niet de enigste is die dit soort streken uithaalt.

kastelke zei

Ach, op deze leeftijd gaat dat nog. ;-) Ze heeft plezier gehad, en dat is het belangrijkste!