zaterdag 21 april 2007

Skype

Ik denk dat super-veel-beter-dan-mij lief niet lang is weggeweest.

Want ze hebben nu al meer dan een week internet en het enige gevolg is dat hij de kinderen deze week zelf niet van op zijn werk gebeld heeft. Tot nu toe belde hij hen dan, omat ze nog geen telefoon of internet verbinding hadden en hij niet met de gsm van het werk wou bellen. (met de vaste lijn valt dat gewoon minder op...)

Dus in plaats van ze 'meerdere keren per week te spreken', heeft hij nog minder contact gehad. Hij zal er wel zijn redenen voor hebben (NOT!!). Misschien wil hij zo weinig mogelijk contact met mij of de kinderen vanuit hun 'liefdesnestje'? Tot nu toe heeft hij alleen nog maar met hen gesproken vanop zijn werk. En de arme sukkel moet dan ook eerst nog bellen en met mij spreken, omdat ik de kinderen voor de pc moet zetten en Skype opstarten.

Ik kan niet zeggen dat het mij verwondert.
Morgennamiddag zal hij bellen, ook al weet hij heel goed dat we dan met mijn ouders en het gezin van mijn zus de verjaardag van mijn oudste vieren.

Toch fijn als iemand zich gedraagt zoals je van hem verwacht ;-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hij wil waarschijnlijk aan je familie laten zien dat hij ze niet vergeet LOL!!!

Groetjes,

ilse zei

Hij is inderdaad wel heel voorspelbaar aan het worden.. Lijkt me een gemakkelijk man....