maandag 9 april 2007

Pasen

Zaterdag bij mijn zus in de tuin, nadat ze eerst op de school van mijn neefje al paaseieren gaan zoeken waren.

Gelukkig hebben ze daar tot 's avonds buiten gespeeld, waardoor ze op weg naar huis al na 2 km vast lagen te slapen.

De jongste heeft maar één zakje opgeraapt, maar ze heeft het wel niet meer losgelaten....

Gisteren paasontbijt bij vrienden en alweer zoektocht in de tuin.

En nu willen ze vandaag thuis ook nog eieren zoeken. 'Want dat MOET mama!!!! Overal en thuis niet, dat zou pas STOM zijn!!'
Iemand nog chocolade??

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Bezorg je me de foto's?
En neen, bedankt ik hoef geen chocolade."The MIL from hell" heeft weer eens lichtjes overdrreven. Da's toch iets raar, je zegt in aanloop van pasen verschillende keren, "astublief koop niet te veel chocolade, de kinderen eten/krijgen er niet veel van, Jurple eet er niets van en ik wil wel maar mijn diëtist vind het geen goed idee" Het antwoord daarop is "neen, ik heb niet veel chocolade, 1 groot ei en pijma's voor de kinderen" " ok dan is het goed". Dan komt het moment van de waarheid, niet een groot ei maar 2 reusachtige eieren, 2 pijama's en bijna 1 kg kleine chocolade eitjes.
Ik ga echt is moeten werken aan mijn overredingskracht.

Anoniem zei

Hey Sabine, het is wel grappig, dat paaseieren zoeken is hier veel meer aanwezig dan in Nederland (noord nederland in elk geval). Voordeel is dat ik nu gelukkig geen chcoladepaaseitjes in huis heb, en me ook niet hoef te beheersen. Sterkte met de eieren.

ilse zei

Begin maar chocolademelk te maken 's ochtends.. Een overdosis aan chocolade toch weer.. Maar toch wel prettig om ze zien te rapen

Anoniem zei

Die eerste foto van je dochter vind ik echt wel SUBLIEM. Zoooooveel enthousiasme!
Waarschijnlijk wel een chocolade overdosis bij jullie...

Anoniem zei

Ook hier een overdaad aan chocolade.
En toch, als ik het enthousiasme van je kinderen zie dan denk je ach he is maar 1x pasen.