dinsdag 24 april 2007

Bloemen

Hij heeft de kinderen vandaag via Skype gesproken om haar een gelukkige verjaardag te wensen.

Naar goede gewoonte moest hij mij wel eerst nog een keer afblaffen.
Omdat het geluid heel slecht was, stond ik nog aan de pc te prutsen en te proberen dit in orde te krijgen. Waarop hij mij 'tot orde' riep en zei dat ik hen moest gerust laten, maken dat ik weg was dus. Tot zover volwassen gedrag waar de kinderen bij zijn.

Mijn oudste zei dat ze zijn e-card had gekregen en toen vroeg hij of er niets anders was toegekomen. Bleek dat hij een boeket bloemen voor haar heeft besteld. Voor je dochter van 9????? Sorry, maar dat gaat er bij niet in.
De vrouw van de winkel had een berichtje gelaten op mijn antwoordapparaat. Ze had om 18.50h gebeld. Zegt ook genoeg over wanneer hij dat boeket besteld heeft.

Ik heb er dan wel 'mijn kot in' dat mijn oudste hem onmiddellijk gezegd heeft dat ze niet veel te vertellen had en ze een programmma op tv niet wou missen. Oeps.
Direct daarna vroegen ze naar super-veel-beter-dan-mij-lief en de kat. Dus hebben ze 15 minuten naar die kat staan miauwen en tegen haar verteld wie hun vriendjes zijn.
Ze hebben meer te vertellen tegen een vrouw die ze 3 dagen gezien hebben dan tegen hun vader.

Wat wil je, met een vader die je voor je 9° verjaardag een boeket bloemen stuurt dat dan nog niet eens op de dag zelf wordt geleverd.

Geen opmerkingen: