zondag 7 januari 2007

Weer in België

Na een reis van 10 uur, twee vliegtuigen en veel vertraging ben ik dan gisteren rond middernacht toch weer terug geraakt. Eigenlijk belachelijk lang voor de afstand die ik moest afleggen.

Ik ben na donderdag niet meer terug gekeerd naar het huis, dat was te zwaar. De reden dat ik het op zo moeilijk had, heeft ook niets met hem te maken, maar enkel met het feit dat ik weer geconfronteerd werd met wat ik allemaal heb moeten opgeven. Hem graag zien is al heel lang voltooid verleden tijd. Ik ben er eigenlijk zelf van geschrokken hoe vlug een gevoel kan veranderen.

De laatste twee dagen waren wel zeer fijn. Zelfs na een half jaar weg te zijn, heb ik gindern nog vriendinnen die me niet vergeten zijn.
Vrijdag ben ik een hele dag bij een Indische vriendin geweest, heel lang gekletst, zeer lekker gegeten... en om 17h had de vriendin waar ik logeerde een 'hot stone' massage voor mij geboekt. Aaaaaaah.... Anderhalf uur liggen en ontspannen. Zalig gewoon. Ze vond dat ik dat wel verdiend had (ik ook!) en dat ik al die frustraties best even los kon laten. Haar opzet is nog gelukt ook.
Gisterenmiddag nog vlug sushi gegeten (voor een belachelijk lage prijs, dàt ga ik pas missen) en naar de luchthaven getrokken.

Morgen en overgmorgen komen de verhuizers inpakken en ze denken donderdag rond 10h bij mijn huis te zijn. Hoera!
De volgende dagen worden goed druk. Dan kan ik mij tenminste niet ziten ergeren aan alles dat hij doet, of beter 'niet' doet.


6 opmerkingen:

ilse zei

Amaai Sabine, ik ben weer bijgelezen. Wat een kerstvakantie. Je hebt wel heel veel stappen vooruit moeten zetten op twee weken tijd.
Succes met de verhuis.

@nn zei

Het zal wel lukken, toch veel moed en werklust de komende dagen, het zal de moeite lonen. Daarna wordt het stilletjesaan lente en zul je helemaal opfleuren.
Ondertussen de meisjes hun eerste dag op de nieuwe school?

kastelke zei

Veel succes morgen met de verhuis!!!

Anoniem zei

Ook van mij veel verhuis'plezier'!

Anoniem zei

Hoe staat het met de verhuis??
Ik had mijn diensten nog aangeboden, maar misschien heb je al een heel leger helpers die alleen in elkaars weg lopen... ?
Succes in elk geval! Je weet me te vinden voor de ophangings - en andere werkzaamheden8
C.

@nn zei

Succes! (verhuizen in stormweer, ik hoop voor jullie het beste)