donderdag 4 januari 2007

Laatste keer

Vandaag ben ik voor de laatste keer naar het huis geweest. Ik had gisteren al de spullen van de kinderen gesorteerd en vandaag zou hij er zijn om de rest te verdelen.

Eigenlijk hoefde ik helemaal niet tot hier te komen. Hij heeft de spullen die hij wil al meegenomen en ik 'krijg' de rest. Hij heeft nog een keer geprobeerd om mij het bed te doen nemen, ik mocht het echt waar hebben, echt, echt... Ze hebben er duidelijk geen plaats voor. Net als voor andere spullen. Ik ook niet, maar ik bekijk in Belgie wel wat ik wil houden en zet de rest op E-bay.
Morgen brengt de verhuisfirma dozen en kan hij zijn spullen uit de kasten halen. Hij dacht blijkbaar dat ik dat zou doen. lol. Maandag en dinsdag komen ze alles inpakken, zodat het aan het einde van de week zou moeten worden afgeleverd.

Hij is nog steeds zeer beleefd en afstandelijk (Ik had eigenlijk nog liever dat hij ambetant deed, dat was ik tenminste gewoon.) Nu is het precies alsof we elkaar helemaal niet kennen. Ik heb het aan het einde heel erg moeilijk gehad, maar dat deed hem weinig. Het enige dat hij te zeggen had, was dat ik maar professionele hulp moest zoeken. Zal hem daar dan de rekening van opsturen.

Deze namiddag bij een Indische vriendin geweest en die heeft mij er snel weer doorgeholpen. Volgens haar tarot-kaarten zal ik hier uit komen in "victory" en ze gelooft dat nog steeds ;) Morgen nog wat op stap en zaterdag terug naar Belgie.

Dat hebben we dan ook weer gehad.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoe zit dat met die knappe, slimme, veel geld verdienende vreemde die je zou tegenkomen? Heeft ze die ook gezien?
Toch wel handig als je zomaar je gevoelens kan afzetten, we zouden HEM eens moeten vragen hoe hij dat doet. Kan altijd van pas komen.
Ik hoop dat hij tenminste zijn beloftes hield en dat je alles kreeg dat afgesproken was. En Ebay is echt wel handig voor de rest of laat het afhalen door de kringloopwinkel. Tot volgende week.

kastelke zei

Sabine, het zal inderdaad niet makkelijk zijn als je plots geconfronteerd wordt met iemand die niet meer van je houdt, terwijl jij hem nog wel graag ziet... Toch zit er niks anders op dan los laten. En als je daar hulp bij nodig hebt, dan is er niks fout mee om die te nemen. Op je eentje kom je er dikwijls ook wel, maar met hulp waarschijnlijk sneller.
Straks begint je nieuwe leven! Niet vergeten om er van te genieten! Alleen de mooie dingen uit het verleden mee nemen, en de rest in een doos steken en niet meer openen. ;-)

@nn zei

Als het schrijven je helpt om alles op een rijtje te blijven zetten, dan denk ik dat je ook ver kan komen. Hou je vooral niet in, wat misschien ondertussen wat moeilijker is geworden nu er ook meer en meer bekenden weer meelezen. Ik kan me best voorstellen dat je vaak dubbele gevoelens hebt en misschien ook wel eens uiterst extreem.
Zorg vooral goed voor jezelf!