dinsdag 2 januari 2007

Verzopen waterkieken

Omdat ik morgen zeer vroeg naar de luchthaven vertrek en pas zaterdagavond laat terugkom, wou ik vandaag toch ook iets leuks met de kinderen doen. Anders had ik helemaal niets aan hun kerstvakantie. Dus zijn mijn zus en ik met onze kroost naar Bellewaerde getrokken.

Toen ik deze morgen opstond, scheen de zon, dus dacht ik dat het wel in orde zou komen. Ha! Tegen dat we binnengingen, regende het al goed door. Voor de kinderen hebben we een plastieken cape gekocht, zodat ze toch niet helemaal doorweekt zouden zijn. Een ritje op de achtbaan in de gietende regen heeft zo zijn charmes, vooral als je geen kap aan je jas hebt en je haar kletsnat in je gezicht geplakt wordt. Ik zag er echt uit als een verzopen waterkieken.
Toen zijn we toch maar even een koffie gaan drinken om op te warmen en te drogen. En hoe droger wij werden, hoe meer de hemel opentrok.

Dus hebben we de rest van de dag geen regen meer gehad en alleen heel veel plezier. Het leukste van al was dat er niet veel volk was en we dus nergens moesten aanschuiven. De kinderen zijn van de ene attractie naar de andere gerend (met ons er achteraan), hebben sommige dingen ook meerdere keren gedaan en mochten af en toe ook gewoon nog een keer blijven zitten. We zijn naar de circusvoorstelling gaan kijken en hebben de 4D-film gezien. Ik heb geen flauw idee waar die vierde dimensie dan wel voor zou moeten staan, maar 't was fijn.

Ook nog een oud-collega van hem tegengekomen die natuurlijk vroeg hoe het met hem ging (ze wist zelfs mijn naam niet meer) en onmiddellijk besloot dat we gescheiden zijn omdat ik niet in het buitenland kon wennen. Juist ja. Dat heb ik toch ook even rechtgezet, zonder over de echte oorzaak iets te zeggen. Die heeft morgen op het werk ook wel weer telefoontjes te doen om de tam tam in gang te zetten.

Morgen zeer vroeg opstaan om naar het oude huis te gaan. Ginder zo veel mogelijk dingen sorteren en zorgen dat wat ik wil naar België komt. Ik kijk er als een berg tegenop, heb er helemaal geen zin in. Vooral omdat ik hem dan alweer moet zien en ik daar momenteel absoluut genoeg van heb. Als ik ergens een pc vind, spuw ik misschien mijn gal nog wel eens de komende dagen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

het was toch leuk, ondanks het feit dat we een impressie van en verzopen kieken gedaan hebben. S viel na 5km als een blok in slaap, doodmoe van al dat crossen. Dus een geslaagde dag voor iedereen. Nu in de zetel ploffen met "mommy's little liquid helper" om zelf te bekomen.
Hou u goed in Polen... zoempjes

Anoniem zei

Lijkt een toffe dag - ondanks de regen!
Succes morgen en de volgende dagen!

Anoniem zei

heb je je hamertjeuh en beiteltjeuh mee om af en toe eens mee op zijnen houten kop te slaan ??? Nee, serieus, zorg er voor dat je mee hebt wat je mee wil hebben en dat je in de toekomst dan alleen nog voor jullie zelf moeten zorgen !! Ik zie je dan waarschijnlijk maandag op school. Tot dan ! Geertrui