zondag 31 december 2006

Nodig eens een eenzame uit

Onder dat motto hebben mijn zus en betere wederhelft vandaag drie 'eenzamen' uitgenodigd.

De kaastaart staat in de oven, de paprikasoep staat op. Straks beginnen we aan de hapjes en het hoofdgerecht. De kinderen spelen en kijken met één oog naar Cars.
Samen in de keuken, kletsen over god en klein pierken. Geen stress over wat er allemaal op tijd klaar moet, of de tafel wel gedekt is, en het huis wel opgeruimd. Betere wederhelft blaast de luchtmatrassen op zodat we er deze avond enkel moeten inrollen.

En nu vinden we het wel tijd worden om de witte wijn open te doen.

Allemaal een schitterend nieuw jaar toegewenst en Santé!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Voila, nu voel ik me pas een goed mens. Wel raar om een comment te schrijven terwijl het onderwerp meeleest, wel handig voor de tikfouten. Allemaal het beste voor 2007 en dat dit jaar brengt wat 2006 vergeten was.

Anoniem zei

Met moede oogjes en nog een beteke zattekes van de bubbeltjes van gisteren (en pijn aan de oren van het vuurwerk in zusjes tuin ...) wens ik jullie een goed en gezond nieuw jaar en samen met de kinderen roep ik : "hiephiep hoera, 2006 is dada, 2007 komt eraan, het kan alleen maar beter gaan (hopen we !!!!!!)
Dikke knuffels, Geertrui & Co

kastelke zei

Sabine, onthou van het voorbije jaar alleen de goede dingen, en spring vol goede moed het onbekende tegemoed in dit nieuwe jaar! Een nieuw jaar, waarin ik wens dat jij rust kan vinden in je nieuwe situatie, en waarin jij en je prachtige dochters heel gelukkig kunnen zijn. Moge je dagen gevuld zijn met vriendschap en genegenheid!

Elke

Anoniem zei

Al het denkbare goeds voor 2007. Dat het een geweldig jaar voor jou en je kids mag worden. Dat het geluk je toe mag lachen. Ik wens jou een 'helend' jaar toe met veel nieuwe vriendschappen.

@nn zei

"dat dit jaar mag brengen wat 2006 vergeten was" dat vind ik een goeie, moet ik onthouden! Ik wens jullie alle geluk voor dit jaar! Happy New Year!