zaterdag 30 december 2006

Gesprek

Nadat ik met de kinderen gebeld had.

Hij (zeer koel en afstandelijk, moet waarschijnlijk als super-veel-beter-dan-mij-lief in de buurt is): 'Kunnen we dan afspreken voor dinges.'

Ik: 'Dinges??'

Hij: 'Ah ja, voor hoe we het gaan regelen voor het terugkomen van de kinderen.'

Ik (in gedachten: Ik rijd verdomme niet weer voor u, doet het zelf!): 'Gij brengt ze zondagvoormiddag naar hier en ik zorg dat ik er ben?? Zoals afgesproken??'

Hij: 'Mhh, ja, maar wij moeten zondagavond al terug zijn, dus ja, dan zou ik ze toch morgenavond brengen. Zeg maar hoe laat het u past, rond 17h of zo?'

Had ik het niet gedacht. Toen ik 2 weken geleden opmerkte dat hij liever oudejaar met zijn madam viert dan met de kinderen, werd hij kwaad...
Vier nachten zal wel al lang genoeg geweest zijn zeker?

Eigenlijk had ik moeten zeggen dat dit niet kon, omdat ik al plannen had voor deze avond (as if!!!) en dat hij zich aan de afspraken moet houden. Maar hij weet heel goed dat ik dat nooit zou doen, omdat ik de kinderen wel mis.

Ze komen dus vandaag al naar huis.
Geen lege bedden meer deze nacht en echte knuffels ipv langs de telefoon. Yes!

Geen opmerkingen: