vrijdag 15 december 2006

Shoppen

Mijn ouders zijn gisterenavond al naar huis gekomen, zo kon ik vandaag toch nog op stap met mijn zus. Zonder bij de directeur om een doosje te moeten gaan vragen!!

Veel rondgereden, deze middag lekker gegeten. Alleen nog niet veel cadeautjes gekocht. Hmmm. Zal dus nog wel op pad moeten gaan voor kerstavond.
In ieder geval weet ik nu wat ik nog allemaal moet kopen, dat is al heel veel waard.

Hij heeft ook gebeld om te laten weten dat het bedrijf de verhuis heeft goedgekeurd. Nu nog de praktische regelingen in orde krijgen en hopen dat ze toch nog mensen vrij hebben om begin januari te komen inpakken. Dan zouden we niet te lang moeten 'kamperen' in het nieuwe huis.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Weet je, kamperen heeft ook zijn charmes.
Je weet het misschien wel, wij kwamen hier toe met 16 valiezen en elk een rugzak, we sliepen 7 volle weken op luchtmatras met slaapzak die in de valiezen zaten, geleende tafel en stoelen.

En dan is die container daar! Wat een vreugde en ontdekkingen te doen!
Ik hoop voor jou dat het snel komt, vooral voor de kindjes hun spulletjes, dan voelen zij zich toch snel weer thuis in het nieuwe huis.

En oh ja, "online" kan je ook veel kopen, voor de meeste kadootjes ben ik mijn stoel niet afgeweest. Vraag eens na wat goede websites zijn in Belgie, hier is het amazon , lego en playmobil waar ik het meeste bestelde.

Anoniem zei

Tja bij ons was de verhuis keurig op tijd geregeld en toch hebben we ruim 9 weken gekampeerd in ons huis. Voordat de container hier was werd er bovenop ook nog eens gestaakt. Heeft inderdaad zijn charnmes hoor, kamperen in je huis. Maar desalnietemin hoop ik dat de spullen snel zullen arriveren.