woensdag 20 december 2006

Kerstcadeautjes

De vorige jaren hebben de kinderen elk voor een deel van de familie cadeautjes gekocht op de kerstmarkt in de Amerikaanse school. Ze kozen zelf voor wie ze iets zouden kopen en kregen een (zeer beperkt) budget van mij. Het voordeel was dat alle spulletjes weinig geld kosten en ze dit helemaal alleen konden doen (met een beetje hulp van de juf)
Oma en opa en mijn zus en betere wederhelft oefenden al op voorhand om 'Oh wat mooi' en 'Dat wou ik nu al altijd!!' te zeggen. ;-) Hun blije, fiere gezichtjes zien, was nog het grootste cadeau.

Nu willen zij ook weer zelf spullen kopen en pakjes maken, maar alleen zal het niet lukken. Geen kerstmarkt hier op school...
Dus gaan we deze namiddag op stap. Doel: leuke, kleine pakjes om onder de kerstboom te leggen, allemaal met een beperkt budget.

Plezant wordt het zeker, mama en kindjes op stap. Ik ben benieuwd waar we mee thuiskomen...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik oefen nu al mijn "oh wat mooi"

@nn zei

Ik ben ook benieuwd!

ilse zei

En? Wat is het geworden?

Anoniem zei

Gezellig, en ik ben benieuwd wat jullie gekocht hebben zo saampjes.